Sluit aan bij onze groep op Board Game Arena!

PLAYNOW_BGA_BUTTON_EN.png

BeyondGaming heeft een officiële groep op BoardGameArena: BeyondGaming
Directe link naar deze groep: https://boardgamearena.com/group?id=14733130

Nu is er nog niet zoveel activiteit, maar daar willen we de komende weken en maanden verandering in brengen, onder andere door het organiseren van toernooien.

Door aan te sluiten in deze groep, vind je ook snel je medeforumleden terug.

Iemand geinteresseer in een aantal spellen? Dan start ik er een paar.

Wat ik graag speel en niet te moeilijk is:
  • Castle of burgundy
  • Welcome to
  • Carcasonne
  • My shelfie
  • Hives
  • Race for the galaxy
  • Stone age
  • Butterfly
Anderen en moeilijkere moge ook, maar bovenstaande zijn nog vrij simpel om snel te leren.

Wat moeilijkere mag ook, zoals
  • Nippon
  • Puerto Rico
  • Wingspan
  • Agricola
Dus roep maar 🙂

Ik doe wel mee met Wingspan.
Welcome to wil ik ook wel doen.

Carcassonne zou ik eens moeten opfrissen.
De rest heb ik nog niet gespeeld.

Edit: Shelfie is ook oké.
Nimalia ondertussen ook geleerd dus die mag er eventueel ook bij.

Laatst bewerkt:
Heb me aangesloten bij de tafel van Wingspan, voor de rest ga ik eens door de regels moeten gaan. Ik kijk wanneer dat lukt!

Ik speel gewoon echt niet graag turn-based. Zo heb ik 40 dagen in een spel ticket to ride gezeten (da's dan nog een spel zonder traden en niet eens extreem lang). Ben eerder voorstander van eens een avondje afspreken om eens een uur vrij te maken voor een spel in real time, eventueel aangevuld met headset op discord.

Word dan eerst de huidige competitie afgesloten of is het de bedoeling dat het na een tijdje ook zonder reden of uitleg op de schop gaat? :)
Was een eerste poging/aanzet door de een crewlid met verkeerde instellingen volgens mij. Ik zal bekijken om toekomstige toernooien zelf op te zetten met de nodige aanpassing. Het kan altijd dat er zaken verkeerd staan maar een volgend toernooi kan dan altijd beter :)

Ik speel gewoon echt niet graag turn-based. Zo heb ik 40 dagen in een spel ticket to ride gezeten (da's dan nog een spel zonder traden en niet eens extreem lang). Ben eerder voorstander van eens een avondje afspreken om eens een uur vrij te maken voor een spel in real time, eventueel aangevuld met headset op discord.
Voor turn-based zijn er verschillende opties om sneller te spelen. Ik speel graag turn-based met mensen die ook actief/meerdere keren per dag een zet doen. Sommige spellen zijn ook beter/gemakkelijker om via gsm te spelen.

Voor turn-based zijn er verschillende opties om sneller te spelen. Ik speel graag turn-based met mensen die ook actief/meerdere keren per dag een zet doen. Sommige spellen zijn ook beter/gemakkelijker om via gsm te spelen.
Ik speel ook graag turn-based, maar het mag inderdaad wel wat vooruit gaan.
Sommigen doen er lang over om eens een kaart te spelen. Ik speel zelf ook meestal enkele beurten per dag. Als de ander wat actiever is, wordt het veelal zelfs dezelfde dag nog uitgespeeld.

Deze allemaal via de tutorial van BGA geleerd en me toegevoegd aan de tafel. Alleen Castles of Burgundy wordt nog een lastige, denk ik. De tutorial was vrij oppervlakkig.

Terug
Bovenaan