Skull & Bones

Action PC PS5 XBOX Skull and Bones

D

Deleted member 14

Guest
skull.png


release: 16 februari 2024
genre: action-adventure
dev: Ubisoft Singapore

Pirates of the Indian Ocean.

Enter the perilous paradise of Skull and Bones, inspired by the Indian Ocean during the Golden Age of Piracy, as you overcome the odds and rise from an outcast to an infamous pirate. Craft a variety of unique ships to survive, thrive, and rule in an immersive world that introduces new challenges and features every season.

Choose how you want to take on the seas. Sail solo or team up with two friends to watch your back in either player-versus-environment or player-versus-environment-versus-player.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
De game zou nu pas uitkomen in boekjaar 2022 - 2023, dus ergens tussen tussen april 2022 en april 2023.
 
Je kunt je opgeven om deel te nemen aan de bèta.

 
Heeft een ander logo gekregen zie ik.
En 't heet voortaan "Skull and Bones" ipv "Skull & Bones".


Oud logo (alweer van 2017):

Skull-Bones.jpg
 
Pff, ben es benieuwd... maar ben niet meer zo hyped als in het hele begin. Te lang er niets van gehoord :(
 
Is er een verschil met Sea of Thieves? Allez, heb die zelf nog niet gespeeld, maar heb gelijk het gevoel dat het dezelfde game is. Of zie ik het mis?
 
In elk geval als het hetzelfde is als Sea of Thieves, dan ziet deze er wel veel leuker uit ( esthetisch ). Ben ook wel benieuwd naar deze game, en dan voor een Ubi titel, als dat maar goed komt xD
 
Ubisoft weet alleszins hoe ze trailers moeten maken.
 
Trailer eens heel even opgezet dus niet echt veel of duidelijk gekeken.

Maar als Sea of thieves speler lijkt mij dit niet echt hetzelfde op eerste indruk.
Tenzij een game in piraat setting wilt zeggen dat het hetzelfde is, dan wel. :p

Maar zoals vermeld weet ik het fijne niet van deze game.
 
Tja tis met bootjes, tis pvp op het water, tis met cosmetic upgrades, tis met een beetje pve elementen zoals eilandjes bezoeken... dus ja ik snap de gelijkenis wel, tot daar :)
 
Terug
Bovenaan