SAMSUNG GALAXY S20+ 128GB Cosmic Grey + GALAXY WATCH 46mm + veel accessoires

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Zondag 10 januari om 21u00

EilandGlorie

Active member
Ingelmunster (West-Vlaanderen)
iTrader: 100% (185/185)
Algemene informatie/specificaties
SAMSUNG GALAXY S20+ 128GB Cosmic Grey + GALAXY WATCH 46mm + veel accessoires
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Ingelmunster
Ik verkoop mijn Samsung Galaxy S20+ 128GB Cosmic Grey
Deze is nog in prima staat, originele screenprotector van samsung + plastiekje op de achterkant hangen er nog op.
Vanaf het eerst moment gebruikt met een hoesje. Ik heb 2 verschillende hoesjes van Spigen, waarvan eentje met ruimte om tot 3 kaarten in te stoppen.
Factuur aanwezig, aankoop gedaan bij Telenet = 7 maart 2020.
Doos & alle toebehoren nog aanwezig en deze zijn zelfs ongebruikt (ik heb al jaren samsung en geen nood aan extra laders, kabeltjes en oortjes dus ongebruikt laten zitten in de doos).

Helemaal onderaan plaats ik een link naar foto's van alles via mijn google drive.

Minimumprijs: 499 euro
Meeneemprijs: 549 euro

Naast mijn gsm heb ik mij destijds volledig ingekocht in het samsung eco-systeem :)
Aangezien ik overstap terug na vele jaren richting iPhone verkoop ik ook alle samsung spullen:

- Samsung galaxy watch 46mm (2 bandjes, waarvan 1 nog ongebruikt = zie foto's) / compleet met doosje, accessoires
- Samsung wireless charger duo = gelijktijdig gsm + watch laten opladen / compleet met doosje, accessoires
- Samsung DexPad = tot 1440p resolutie behalen via een extern scherm en gebruik van samsung dex / dexpad heeft hdmi + 2x USB-A + mogelijkheid tot opladen. / doosje, accessoires (ongebruikt) en zelfs een tasje bij aanwezig.

Minimumprijs accessoire-pakket = 150 euro
Meeneemprijs accessoire-pakket = 170 euro

Combi-deal gsm + accessoire-pakket = minimum & meeneemprijs = 650 euro!

Link met foto's van alles:

Momenteel alleen te koop hier & op 9lives (= daar heb ik gisteren het zoekertje gezet maar vandaag veel inlogproblemen waardoor ik daar voorlopig nog niet de foto's heb kunnen toevoegen.

Indien ik deze ook nog op 2dehands ofzo zou zetten, dan pas ik het zoekertje aan en zet ik er een link bij.
 
Even een update van op 2dehands = er is een bod van 460 euro voor enkel de gsm & van diezelfde persoon een bod van 550 euro voor de gsm + de galaxy watch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan