Platformer PC PS5 PS4 Sackboy: A Big Adventure

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
sackboy.png


release: 19 november 2020
genre: platformer
dev: Sumo Digital

LittleBigPlanet 3D.

Iconic PlayStation hero, Sackboy returns in an all-new 3D adventure with a deeply immersive and expressive control scheme. Players can go on this epic platforming journey solo-style, or they can team up with friends for collaborative, chaotic multiplayer fun.

 
Laatst bewerkt:
Ik was nogal sceptisch over dit spel en was niet de enige. Maar wat een pareltje is dit! Toch wel genoeg uitdaging (voor de vriendin), mooie graphics en heel tof leveldesign.
 
Is het plezant om met twee te spelen? Als er hier een PS5 komt zou ik ook wel wat spellen willen om met de GF te spelen als de kleine in bed ligt 😁
 
Is het plezant om met twee te spelen? Als er hier een PS5 komt zou ik ook wel wat spellen willen om met de GF te spelen als de kleine in bed ligt 😁
Ja ze, ik en Reaper hebben heel het spel in co-op uitgespeeld... behalve de Ultimate Knight trials ofzoiets...
We zijn zo te zien net niet uit elkaar gegaan. -insert unsure emoji-
 
Is dit dan een goede game om samen met de kinderen (7 en 10 ) te spelen als we ne PlayStation 5 vinden?
Of te moeilijk?
 
Dat is perfect te doen, enkel de laatste wereld vond ik enigszins uitdagend. Je kan ook altijd instellen dat je een oneindig aantal levens hebt, dan moet je daar in ieder geval al geen rekening mee houden.

Ik heb hier enkel nog maar de multiplayer trophies te doen, die ultimate knight trial viel al bij al nog mee. Eens ik in de helft raakte, ging het vrij vlotjes.
 
Ik speel deze in coop met mijn 8-jarige .. volgens hem het beste spel ooit :)

De jongste (4 jaar) heeft de eerste level ook kunnen uitspelen .. wel veel geduld nodig dan ..

Geweldig spel!
 
Ik ga het nog eens zeggen: absoluut topspel. De prijs meer dan waard, ook al is het 'maar' door Sumo Digital gemaakt.
Héél mooi spel met toffe, kleurrijke levels. Tof gebracht verhaal, co-op werkt uitstekend en het biedt genoeg uitdaging.
Daarnaast zijn er best wel veel levels om te voltooien in héél diverse werelden.

Speel deze in co-op met mijn vriendin die niet gewoon is van spellen te spelen. Elke keer dat we spelen doen we een paar levels, waarna ik in de levels de opkuis doe (waaronder het level voltooien zonder dood te gaan enzo).
 
Gekocht en direct uitstekend bevonden! Wordt hier uitsluitend co-op gespeeld door alle gezinsleden en 'k was aangenaam verrast hoe snel de kinderen hiermee weg zijn in vergelijking met LittleBigPlanet 3. Gaat hier nog veel gespeeld worden. :)
 
Gekocht en direct uitstekend bevonden! Wordt hier uitsluitend co-op gespeeld door alle gezinsleden en 'k was aangenaam verrast hoe snel de kinderen hiermee weg zijn in vergelijking met LittleBigPlanet 3. Gaat hier nog veel gespeeld worden. :)
LBP 3 ben ik nooit echt ver gekomen, deze zegt mij ook iets meer.
 
Terug
Bovenaan