PC Onderdelen RTX3070 & 3080 & GTX1070

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
48 uur na behalen minimum bod

magere-hein

Member
iTrader: 96% (26/27)
Algemene informatie/specificaties
Zie post
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Nevele, Deinze, Gent (niet LEZ), regio Kortrijk (kanten Heule, Gullegem)
Beste forumleden,

Bij deze verkoop ik enkele videokaarten.
RTX3070 (aorus master) aangekocht via azerty op 02/2021 ==> cadeau gekregen in natura
Minimum €700 meeneem €1000

RTX3080 (msi suprim X, geregistreerd dus extra jaar garantie). Deze heb ikzelf aangekocht bij alternate op 05/2021 ik heb er toen €2000 voor betaald.
Minimum €1300 meeneem €1800

GTX1070 zat ik een systeem die ik vorig jaar heb aangekocht van een collega, deze heb ik toen in mijn media center gestoken om wat games zoals NFS & mortal kombat te spelen op tv.
Meeneem €450

Beide rtx kaarten wil ik wegdoen voor €2500 & dan kom ik ze persoonlijk brengen, ik vertrouw de pakjesdiensten hier niet mee. Prijzen zijn zoals vermeld zonder verzendkosten, indien je toch kiest om te verzenden is dit op eigen risico & betaling vooraf.

Alle kaarten wil ik samen wegdoen voor €2800 met zelfde regels zoals hierboven.

2 kaarten hebben voorrang op aparte verkopen.

Ter info dit zijn geen lhr kaarten. De 3070 heb ik even gebruikt om te gamen ter vervanging van mijn 2070. Daarna heeft die gewoon in een test systeem gezeten maar met de verhuis moet ik van mijn vrouw mijn test systemen wegdoen, deze zullen binnenkort ook te koop aangeboden worden.
De 3080 heb ik gebruikt om te gamen, die doe ik nu weg omdat ik een 3080ti heb gekregen.

Indien er na 24 uur geen minimumbod gedaan is gaan ze op 2de hands, urls worden zoals de regels het voorschijven dan ook vermeld.


Mvg,
M-H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan