Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ondertussen al wat ervaring?Ik wacht nog op de levering
Dweilen nog niet getest, maar het stofzuigen gaat erg goed. En die radar werkt supergoed om de ruimte te mappen.Ondertussen al wat ervaring?
Dat is omdat je met BTW-nummer besteld hebt.Roborock Qrevo Pro is hier toegekomen van Amazon Be. Had er €619 voor betaald en ik zie op de factuur dat het mij maar €521 gekost heeft... waar is mijn geld... ? en BOEM! Restwaarde is vandaag teruggestort
Aha, klopt!Dat is omdat je met BTW-nummer besteld hebt.
Ik heb nog niet anders gedaan dan reviews bekeken. Sommige gaan echt ver in het testen en zijn de moeite om te bekijken. Hier de q revo pro ook gekocht. Vandaag of morgen komt hij toeTussendoor vraagje: kijken jullie bij consumentenpanels e.d. welke robot goed getest is of als best getest naar voren komt (of beste koop?) eer je tot aanschaf overgaat?
Ik heb naar aanloop vd Black Friday deals er mij mee bezig gehouden. Inlezen over welke merken er zijn en dan al hun modellen en in mate van het mogelijk de verschillen. Maar tis soms echt door het bos de bomen niet meer zien, er is gewoon veel. Kijk naar Roborock alleen al, sjeezTussendoor vraagje: kijken jullie bij consumentenpanels e.d. welke robot goed getest is of als best getest naar voren komt (of beste koop?) eer je tot aanschaf overgaat?
Ik besteed dat uit aan tweakers. Ik volg dan gewoon het relevante topic en van daaruit maak ik mijn conclusies.Tussendoor vraagje: kijken jullie bij consumentenpanels e.d. welke robot goed getest is of als best getest naar voren komt (of beste koop?) eer je tot aanschaf overgaat?
Ik heb een pakket met onderdelen, incl enkele stofzakken, besteld op Amazon een tijd geleden.Hier gewoon zuiver water.
Waar bestellen jullie de stofzakjes?
Lijkt me snel vol te zitten.