Robotstofzuiger

Als ik een budget heb van +/- €350 (max 400)
Welke is het beste prijs/kwali

Liefst eentje waar de dweilmop omhoog gaat bij tapijten.
Zit ik dan aan de Roborock Q8?
Had eerst de Q7max+. Maar ik zie dat deze zijn mop niet kan optrekken

Roborock Qrevo Pro is hier toegekomen van Amazon Be. Had er €619 voor betaald en ik zie op de factuur dat het mij maar €521 gekost heeft... waar is mijn geld... ? en BOEM! Restwaarde is vandaag teruggestort :D

Roborock Qrevo Pro is hier toegekomen van Amazon Be. Had er €619 voor betaald en ik zie op de factuur dat het mij maar €521 gekost heeft... waar is mijn geld... ? en BOEM! Restwaarde is vandaag teruggestort :D
Dat is omdat je met BTW-nummer besteld hebt.

Tussendoor vraagje: kijken jullie bij consumentenpanels e.d. welke robot goed getest is of als best getest naar voren komt (of beste koop?) eer je tot aanschaf overgaat?

Tussendoor vraagje: kijken jullie bij consumentenpanels e.d. welke robot goed getest is of als best getest naar voren komt (of beste koop?) eer je tot aanschaf overgaat?
Ik heb nog niet anders gedaan dan reviews bekeken. Sommige gaan echt ver in het testen en zijn de moeite om te bekijken. Hier de q revo pro ook gekocht. Vandaag of morgen komt hij toe🥳

Ik heb naar aanloop vd Black Friday deals er mij mee bezig gehouden. Inlezen over welke merken er zijn en dan al hun modellen en in mate van het mogelijk de verschillen. Maar tis soms echt door het bos de bomen niet meer zien, er is gewoon veel. Kijk naar Roborock alleen al, sjeez :p

Heb ook veel gekeken op Tweakers, reddit en Youtube en zo is mijn keuze volgens mijn noden op Roborock Qrevo Pro gevallen.

Hij staat al klaar in de berging, maar zal hem pas zondag ofzo opt gemak alles instellen.

• Leuk
Waarderingen: June
Ik besteed dat uit aan tweakers. Ik volg dan gewoon het relevante topic en van daaruit maak ik mijn conclusies.

• Leuk
Waarderingen: June
Onze roborock is ook aangekomen.
Heb hem laten mappen en opgedeeld in verschillende ruimtes.

De app is me echter niet helemaal duidelijk.
Ik wil dat hij elke dag een ronde doet, waarbij hij living stofzuigt en keuken dweilt + stofzuigt.
In de routines lukt het mij echter niet om die opsplitsing te maken.

Daar staat nu: room cleaning => 2 rooms "customize".
Maar heb nergens kunnen kiezen waar hij wat moet doen?

edit: nevermind. Je moet da ruimtes blijkbaar afzonderlijk zetten. Geen idee waarom die customize dient.

Laatst bewerkt:
Mensen die schoonmaakmiddel gebruiken? Blijf je bij het merk van je robot, koop je iets specifieks of gewone allesreiniger? :)

Ik koop voor mijn roborock de "Bona Harde Vloer, Tegel en Laminaat Reiniger" en verdun die 1:1 met demiwater. Resultaat is hetzelfde als onverdund voor mij, en 't gaat wat langer mee. Jammer dat die mannen geen concentraat verkopen.

Hier gewoon zuiver water.

Waar bestellen jullie de stofzakjes?
Lijkt me snel vol te zitten.
Ik heb een pakket met onderdelen, incl enkele stofzakken, besteld op Amazon een tijd geleden.
Geen officiële Roborock. Maar wel met goede reviews. En veel goedkoper dan die van Roborock zelf.

Onze Roborock Q Revo gaat al een jaar rond (2verdiepingen, al zetten we hem niet zo vaak op de 1e verdieping) en zak werd nog niet vervangen. Ik kreeg wel eens een melding van de app, heb die zak eens uitgehaald en opgeschud, kwam daardoor weer wat ruimte in... nu, maanden later, nog altijd ok.
Binnenkort toch eens een lege zak plaatsen. Want zal nu echt wel vol beginnen zitten.
Maar bon, hij geeft niks aan nu eigenlijk :unsure:

En ja, bij ons ook enkel water.

Ik heb hem (Qrevo Pro) deze morgen ook es de dweilfunctie laten uitvoeren en amai, precies een ander huis bij wijze van spreken :crazy:

Wij hadden al een Eufy S1 Pro voor beneden die we sporadisch boven lieten dweilen en stofzuigen. Nu toch één extra gekocht voor boven omdat het toch wat gedoe was, maar omdat de S1 wel prijzig is en niet super is met haren in de badkamer voor de eufy L60 SES gegaan, die heeft een mesje in het basestation om haren door te snijden.

Amai wat een verschil, echt het domme broertje van de s1. Waar we naar de S1 eigenlijk nooit moeten omkijken is er bij de L60 wel altijd iets. Het verschil in prijs is wel duidelijk. Maar het mesje werkt wel, hadden ze dat op de S1 ook gezet kocht ik meteen een 2e.

Terug
Bovenaan