DS Reeks Dragon quest games voor DS & 3DS + andere RPG's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Afhankelijk van bieding/object

Michster

Well-known member
Heusden-Zolder
iTrader: 100% (439/439)
Algemene informatie/specificaties
DS en 3DS-games
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Hasselt
Hoi allen,

Wegens opruimen verzameling bied ik volgende games nog te koop aan

Voor DS:
- Dragon Quest 4 (2 exemplaren, beide de PAL/EU versie, zeer goede staat allebei)
- Dragon Quest 5 (zeer goede staat, PAL/EU versie)
- Dragon Quest 6 (zeer goede staat, PAL/EU versie)
- Dragon quest 9 (zeer goede staat, PAL/EU versie)
- Dragon Quest Rocket Slime (zeer goede staat, NTSC/US-versie)
- The world ends with you (zeer goede staat, NTSC/US-versie)
- Pokemon Heart Gold(Goede staat met enkele beschadigingen/puntjes op doos, zie foto, PAL/EU versie)
- Advance Wars, Dark Conflict(Goede staat met enkele beschadigingen/puntjes op doos, zie foto, PAL/EU versie)


Voor 3DS:
- Dragon quest 7 (zeer goede staat, PAL/EU versie)
- Dragon quest 8 (zeer goede staat, PAL/EU versie)

Foto's te vinden op onderstaande link:

 
Ook prijzen in gedachten?
Ik had uw reactie pas gezien nadat zipper had gepost, maar ik zal voor alle zekerheid even verduidelijken:

Pakket-verkoop heeft voorrang. Ik dacht aan €15 startprijs (exclusief verzendkost) voor de DS-games en €20 voor elke 3DS-game. Verzendkosten: €5 via Bpost naar persoonlijk adres, €4 naar postpunt.

Ter referentie: ik heb de games opgezocht op ebay, amazon en gekeken wat er nog gevraagd wordt op de 2dehands markt. Als je bekijkt voor welke prijs ze ongeveer verkopen daar, lijkt de bovengenoemde startprijzen nog redelijk.


200 euro afgehaald op het komplete lotje

Genoteerd. Ik zal de thread nog laten lopen tot vrijdag 26 maart, 20u
 
Hmm, ik heb ook wel interesse, echter alleen in:
- Dragon Quest 4 (1x, niet beide)
- Dragon Quest 5
- Dragon quest 9

Gezien pakketverkoop voorrang heeft, zit er niets anders op dan te bieden op het volledige pakket (wat ik niet zeker ben of ik wil doen)?

(PS: gezien je avatar, houd ge zelf ook nog een kopie van elk spel? :tongue:)
 
Hmm, ik heb ook wel interesse, echter alleen in:
- Dragon Quest 4 (1x, niet beide)
- Dragon Quest 5
- Dragon quest 9

Gezien pakketverkoop voorrang heeft, zit er niets anders op dan te bieden op het volledige pakket (wat ik niet zeker ben of ik wil doen)?

(PS: gezien je avatar, houd ge zelf ook nog een kopie van elk spel? :tongue:)
Hoi,

@zipper: Wil je misschien even posten hoeveel je wilt bieden voor het pakket zonder deze drie titels?

En ja, mijn eigen DQ-collectie(buiten de aangeboden games in deze thread) blijft netjes hier. :p
 
Helaas :tongue: Ik wil wel een bod doen op die 3 spellen, maar weet alsnog dan niet wat :crazy: Heb jij een voorstel? Wil nog wel wachten of zipper vanavond evt. reageert.

Hangt er van af wat Zipper biedt voor die 3 specifieke titels. Als hij zegt enkel voor het totaalpakket te willen bieden, ben ik makkelijker/sneller klaar met de verkoop. Minder praktisch voor jou, maar hij is -technisch gezien- niet verplicht om individuele prijzen te bieden per spel. Ik heb een pm gestuurd met vraag of hij even kan reageren.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
Hangt er van af wat Zipper biedt voor die 3 specifieke titels. Als hij zegt enkel voor het totaalpakket te willen bieden, ben ik makkelijker/sneller klaar met de verkoop. Minder praktisch voor jou, maar hij is -technisch gezien- niet verplicht om individuele prijzen te bieden per spel. Ik heb een pm gestuurd met vraag of hij even kan reageren.
Begrijp ik, in ieder geval thanks voor de moeite! :thumb:
 
Tja, mijn bod is 200 € voor het komplete lotje. Ik heb interesse in het komplete lotje en als de mooiste Dragon Quest titels er zouden uitgaan zou mijn interesse veel minder zijn. Nogal logisch, nee?
 
Tja, mijn bod is 200 € voor het komplete lotje. Ik heb interesse in het komplete lotje en als de mooiste Dragon Quest titels er zouden uitgaan zou mijn interesse veel minder zijn. Nogal logisch, nee?

Begrijpelijk. Ik noteer uw bod als het hoogste nog steeds. Tenzij iemand je overbiedt voor het gehele lotje zijn de games vrijdagavond voor u.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan