Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
ratchet.jpg


release: 11 juni 2021
genre: action-platformer
dev: Insomniac Games (US)

Een gloednieuwe Ratchet & Clank!

Ratchet and Clank find themselves at odds with their archnemesis, Dr. Nefarious. Only this time, he’s equipped with the dangerous Dimensionator, a device with the power to travel to other dimensions. The duo fights their way through an army of hired Goons in Megalopolis until something happens and they are ripped apart. Where are they now?

 
Laatst bewerkt:
Ge zijt niet alleen. Wat een cool spel was de vorige wel niet. Moet eens werk maken van de platinum.
Toch wel 1 van mijn favoriete gamereeksen! Ik denk dat ik van de meeste wal platinum heb.

Edit: ik zie net dat ik All 4 One maar 57% heb. Waarschijnlijk omdat die online trophies heeft en dan doe ik meestal minder moeite omdat die mij niet interesseren.
 
Ratchet & Clank was een van mijn favoriete PS4 games samen met MGS The Phantom Pain. Tbh vind ik het nog niet zo erg dat deze nog niet uit is omdat het zo moeilijk is om aan een PS5 te geraken.
 
Dit is voor mij momenteel de game weer ik echt naar uitkijk. The sooner the better (zo lang het geen Cyberpunk fiasco is 😋 ).
 
Terug
Bovenaan