Raspberry Pi materiaal opruiming (Pi's, cases, modules...) bieden vanaf 0 euro! *UPDATE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
10/11/2020 20:00

Five-seveN

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Raspberry Pi Materiaal
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Wegens stopzetting hobby doe ik mijn doos oud Raspberry Pi materiaal weg.
Alles is duidelijk in een gebruikte toestand met her en der kabels aan gesoldeerd of gaten in de cases gemaakt.
Foto's spreken voor zich. Al het materiaal is "as is" en is niet getest tenzij vermeldt. Sommige ligt al jaren in de doos.
Als je extra foto's wil dan kan ik die geven, vraag dan maar.

Omdat ik een BeyondGaming fan ben mag bieden beginnen aan 0 euro exclusief verzending.
Enkel verzending moet dan betaald worden, is ongeveer 5€.

Enkel bieden voor het totaalpakket. Alle biedingen zijn excl. verzending.
Afsluiting is donderdag 10 november om 20u00, er wordt gewerkt met de standard anti-snipe regel van 15 minuten.

Raspberry Pi's
- 2x Raspberry Pi 1 (2011,12): beiden getest met een SD kaartje en krijgen boot op het scherm zie foto, meer heb ik er niet aan getest.
- 1x Raspberry Pi 3 Model B v1.2: *UPDATE ik heb deze ook kunnen uittesten met een microSD kaart en krijgt ook boot.

Cases
- 1x grijze case die voor DIN rail kan gebruikt worden voor Raspberry Pi 1 (zijn uitsnijdingen in)
- 1x zwarte case voor Raspberry Pi 1
- 1x zwarte case voor Raspberry Pi 3 Model B

I/O modules
- 2x MCP23017 8 poort Expansiemodule voor in totaal 16x Digitale IO die ik gebruikt hebt op Raspberry PI 1
- 1x blauw relay board 16x 12V 10A dat gebruikt is geweest op 1 van die expansie modules, kabels zijn er bij zoals te zien in foto

Ongebruikt/Nieuw
- 1x 3.5inch RPi LCD v3.0 480x320 LCD scherm
- Serial Pi Zero module, om een conventionele seriele uitgang aan een PI Zero te krijgen
- 2x USB poort ik vermoed dat je deze kan gebruiken om serieel extra USB poorten op een PI Zero te krijgen zie foto

Niet inclusief
- USB kabels, SD kaarten, convertors, kabels die niet op de foto's staan, support...

IMG-5916.jpg

Dit is hoe de opstelling er uit zag hier betreffende die DIN en expansie modules (die relay module is wel gewoon geschroefd):
raspberry1.png


IMG-5911.jpg
IMG-5912.jpg
IMG-5917.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan