Radeon RX 6900XT ( 1 week oud met garantie )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
26/06/2021 om 20u

Slikkah

Member
Meeneem ( Antw )
iTrader: 100% (375/375)
Algemene informatie/specificaties
Radeon RX6900XT - 16gb
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen ( Deurne )
Mijn kaartje mag weg, is nog geen week in gebruik genomen ( enkele uren UE4 / UE5 ) maar heb mijn RTX-3090 sneller verkregen dan verwacht.

Het is deze versie : ASRock Radeon RX 6900 XT Phantom Gaming 16gb OC ( Staat bij Alternate €1679 )

Ik heb de kaart bij onze verdeler weliswaar €1800 betaald door de schaarste, maar ik scam zelf niet op de schaarste.
De kaart komt in originele doos & toebehoren met factuur en garantie vermeld.
Bij onze verdeler is de garantie zeer simpel, defect = onmiddellijke omruil zonder vragen indien voorradig.
Ik denk dat mijn iTraders wel garant staan voor een kaart van zulke prijs qua garantie ;)

Momenteel nergens anders aangeboden, maar als iemand mij een build vraagt met een deftige kaart kan het zijn dat deze daarin komt.
ik zet de kaart op €1450 minimum en €1650 meeneem, Beyond krijgt voorrang, vanaf 26/06 gaat ze ook 2dehands op.
Slechts 1 exemplaar beschikbaar, weg is weg.

Zowel ophalen ( cash of instant overschrijving ter plaatse ) alsook levering aan huis kan ( na overschrijving ),
ik laat dit leveren door onze eigen koerier of persoonlijk aangezien Bpost Secure dit bedrag niet dekt.
 
Eerste en laatste upke met ineens een aanpassingske :
Minimum €1400 ; meeneem €1500

Morgen 26/06 @20u afsluit en gaat ze op andere fora of word in een build geplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan