Raad de film screenshot!

Voor mezelf zou ik zeggen dat een Gouden Palmwinnaar acht kansen op tien wel een voltreffer is. En als de regisseur in kwestie er al twee heeft verzameld; geeft me dat nog meer zin (zie Coppola, gebroeders Dardenne, Haneke...)

Juist.

shot-1.jpg

shot-2.jpg

shot-3.jpg

shot-4.jpg

Voor mezelf zou ik zeggen dat een Gouden Palmwinnaar acht kansen op tien wel een voltreffer is. En als de regisseur in kwestie er al twee heeft verzameld; geeft me dat nog meer zin (zie Coppola, gebroeders Dardenne, Haneke...)
Wel ik heb / maak gewoon geen tijd (meer) om alle cinema van de wereld op te volgen. Dus dan val ik simpelweg terug op wat ik ken. Iets als een Haneke zal ik altijd wel spotten en zien, maar een Bille August (waar ik nog nooit van gehoord heb)? Van 87? Nee die ga ik nu niet meer ontdekken :).

En cfr. Amour: Die film vond ik echt zwaar, zwaarder dan de andere-al-zware-Hanekes... en geweldig geacteerd (y)

Die zou die shots ook wel kunnen bevatten, maar das toch geen film uit de jaren 90?

Good point :thinking:.
Ik zit vast in mijn denken met "welke regisseur is een film nerd en zou een movie poster verwerken, en heeft een film over de 50s gemaakt". Ik was "uit de jaren 90" dus vergeten.

Terug
Bovenaan