arevee Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.161 Training Day? (+ dat eerste shot van The Master hierboven )
Syter Banned 28 februari 2021 #1.162 AreVee zei: Training Day? (+ dat eerste shot van The Master hierboven ) Klik om te vergroten... Yes.
arevee Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.163 Spoiler: niet voor al te gevoelige zielen misschien, voor de zekerheid:
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.166 Misschien wel niet de filmnaam in de link laten staan he .
arevee Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.167 Bwa ja, ik mag er (naïef it may be) toch vanuit gaan dat mensen eerlijk spelen . Maar ik zal erop letten in t vervolg .
Bwa ja, ik mag er (naïef it may be) toch vanuit gaan dat mensen eerlijk spelen . Maar ik zal erop letten in t vervolg .
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.169 Gezien de volgende screen uitblijft. Heeft ook vrijwel iedereen gezien, maar ik hoop toch dat het iets moeilijker is!
Gezien de volgende screen uitblijft. Heeft ook vrijwel iedereen gezien, maar ik hoop toch dat het iets moeilijker is!
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.171 Ok ik heb gewoon geen oog voor moeilijkheidsgraad
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield Well-known member 28 februari 2021 #1.172 Idd, da knap blondje herken ik zelfs met een stuk klererek voor haar hoofd
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.175 Jackie Brown Klik om te vergroten... Excuse me, my wife thinks she left a bag of beach towels in the fitting room?
Jackie Brown Klik om te vergroten... Excuse me, my wife thinks she left a bag of beach towels in the fitting room?
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.176 Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: Idd, da knap blondje herken ik zelfs met een stuk klererek voor haar hoIs Klik om te vergroten... Is gewoon store clerk hoor, al had ik gehoopt dat iedereen zich wel daar op verkeerd ging focussen @Syter This is England?
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei: Idd, da knap blondje herken ik zelfs met een stuk klererek voor haar hoIs Klik om te vergroten... Is gewoon store clerk hoor, al had ik gehoopt dat iedereen zich wel daar op verkeerd ging focussen @Syter This is England?
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 28 februari 2021 #1.178 Krijg een Franse vibe aan de auto's en huizen te zien
Syter Banned 28 februari 2021 #1.179 Hazz zei: Krijg een Franse vibe aan de auto's en huizen te zien Klik om te vergroten... Het is inderdaad een Franse film. Zonder Adam Sandler dus (hehe).
Hazz zei: Krijg een Franse vibe aan de auto's en huizen te zien Klik om te vergroten... Het is inderdaad een Franse film. Zonder Adam Sandler dus (hehe).