Question Quote in edit

Avi

Well-known member
Crowdfunder FE
Waarschijnlijk kijk ik er gewoon naast maar kan iemand me uitleggen hoe ik een quote toevoeg in een edit?

Stel dat ik na het maken van een post in een thread nieuwe posts zie en die aanvink met de "quote" functie. Hoe krijg ik die dan ge-insert in de edit van mijn reeds bestaande post?
 
Ik heb ongetwijfeld niet de vlugste manier gevonden om het te doen, maar ik doe het altijd zo: Klik op "citeer bericht" waarbij het bericht onderaan in het quick reply-venstertje komt, ctrl+x, mijn post editten, ctrl+v.
 
Ik heb ongetwijfeld niet de vlugste manier gevonden om het te doen, maar ik doe het altijd zo: Klik op "citeer bericht" waarbij het bericht onderaan in het quick reply-venstertje komt, ctrl+x, mijn post editten, ctrl+v.

Ja ik moet hier echt iets missen want ik zie nergens "Citeer bericht" enkel +quote en Reply
 
Ik heb ongetwijfeld niet de vlugste manier gevonden om het te doen, maar ik doe het altijd zo: Klik op "citeer bericht" waarbij het bericht onderaan in het quick reply-venstertje komt, ctrl+x, mijn post editten, ctrl+v.
Ik doe het ook al een tijdje zo..
 
Terug
Bovenaan