Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
retrna.png


release: 30 april 2021
genre: shooter, roguelike
dev: Housemarque

Van de makers van o.a. Stardust en Resogun.

Returnal combines action with roguelike gameplay into a third-person shooter where players fight to survive a hostile planet that changes with every death. Players can switch instinctively between firing modes by using a single adaptive trigger and can get right back into the action after dying. PS5’s immersive 3D audio brings the alien world to life around the player, helping players navigate the intense positional combat.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Amai, had deze nog niet gezien! Ga ik wel in de gaten houden. Meestal zijn de house marquee games zalig. Op ps4 hadden ze met launch “Resogun”, nog altijd 1 van de toppers voor mij.
 
Had precies wat Dead Space, maar lijkt me meer de zoveelste shooter jammergenoeg..
 
Laatst bewerkt:
Had precies wat Dead Space, maar lijkt me meer de zoveelste shooter jammergenoeg..
Da's wat ze zélf het liefste spelen zeker. Dat zijn de mannen van Resogun, Stardust en Nex Machina he.
Het stukje op 1:25 in de nieuwe trailer hierboven doet zelfs een beetje denken aan die laatste:

102739.gif


Wil je een nieuwe Dead Space, moet je deze op je radar zetten:

 
Toch stilaan een klein vermoeden dat we ook in 2021 niet veel nieuws mogen verwachten, buiten de reeds uitgestelde games natuurlijk.
 
Eerlijk gezegd wie wil nu zijn ps5 exclusive op dit moment laten uitkomen, fan base is heel klein op dit moment. Heb ook een ps5 gehad maar ik mis hem in de verte niet er is gewoon niks om erop te spelen.
 
Eerlijk gezegd wie wil nu zijn ps5 exclusive op dit moment laten uitkomen, fan base is heel klein op dit moment. Heb ook een ps5 gehad maar ik mis hem in de verte niet er is gewoon niks om erop te spelen.
Hu? Ik zou absoluut niet meer terug naar de ps4 kunnen? Alles speelt toch gewoon vlotter.

Free ps5 plus game again in februari.

Mensen verwachten wat te veel vind ik. Er kan toch niet iedere maand een exclusive uitkomen?
 
Hu? Ik zou absoluut niet meer terug naar de ps4 kunnen? Alles speelt toch gewoon vlotter.

Free ps5 plus game again in februari.

Mensen verwachten wat te veel vind ik. Er kan toch niet iedere maand een exclusive uitkomen?
Van als het lukt ga ik ook wel weer overstappen hoor, de snelheid is het enige wat me nu vooral stoort tov ps5
 
Terug
Bovenaan