Proximus modem probleem?

Focuskn

New member
Hallo,
Ik heb van Proximus een B-Box 3 modem..
Nu is Call Of Duty uitgekomen en alles werkte voor mij perfect.
Tot de stiefzoon dit spel ook kocht en vroeg om samen wat te gamen..
Hij boven op zijn pc.. ik beneden op de mijne.. We zijn alle 2 verbonden via een bekabeld netwerk.
Ik zit op poort 1 van de modem en hij op poort 3 (achterkant modem).
Nu kan ik het spel niet starten als hij aan het spelen is en visa versa... :S

We krijgen dan: No Network - HUENEME - CONCORD error..
Iemand veel verstand van netwerken enz..? Want ik zie door de bomen het bos niet meer :)

Alvast bedankt ;)
Grtz Focuskn
 
Je kunt het probleem telkens reproduceren?
Dus als de ene het spel afsluit, kan de andere direct spelen? of moet het spel nog eerst heropgestart worden?

Moeilijk te zeggen waar het probleem precies zit, kan zijn dat het proximus is, ofwel ergens bij CoD.
 
Ja, ik kan het inderdaad reproduceren.
Het spel moet eerst heropgestart worden.. Er moet zelfs enige tijd gewacht worden (enkele minuten)
Want als de ene afsluit en de andere probeerd direct nog altijd dezelfde error..
Nu heb ik ook al contact gehad met proximus.. Daar kon niemand helpen :p
Een hoger geplaatst ik vermoed 2nd line zei om gewoon de modem is te swappen (is al 7 a 8j oud) en te zien..
Dus ik wacht nu wat af.. :)
 
Ik zou durven gokken dat anti-cheat hier voor iets tussen zit.
Daar kan ik spijtig genoeg geen antwoord op geven.
Ik heb nu de nieuwe modem van Proximus en zonder ook maar iets van port forwarding te doen werkt alles.
Soms wel is een lagske hier of daar maar verder kunnen we nu alle 2 samen spelen zonder miserie :eek:.
Bedankt voor het meedenken! ;)

@Mod Hier mag een slotje op. Problem solved.
 
Terug
Bovenaan