Propolis wondermiddel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Horse

Well-known member
Ik heb een klein jaar geleden een scheur in mijn meniscus gekregen waardoor ik nog amper kan sporten. Iedere keer ik padel speelde was de knie volledig ontstoken en kon ik 4-5 dagen amper stappen. Trap op en af was ook de hel. Diagnose was duidelijk: stoppen met sporten (enkel nog rustig zwemmen en fietsen)

9 maanden met veel mensen gesproken tot ik in Griekenland iemand tegenkwam die daar Propolis nam bij de lokale imker. Op aanraden van die vrouw het product geprobeerd (€25) - ik neem amper 3 druppels per dag met een pippet en ik ben van alle pijn vanaf.

Ik heb 3 gram ibuprofen en 2 gram paracetamol genomen, dagelijks. En dat deed niets uit. Nu neem ik die Propolis en ben ik de dag nadien van 95% van de pijn vanaf. Ongelooflijk.

Begrijp me niet verkeerd. Soms speel ik 3u30 padel waardoor de knie tegen de avond goed ontstoken is. Maar iedere keer sta ik de dag nadien op zonder pijn.

Ik vertel dit uiteraard aan iedereen die ik ken (velen vroegen altijd: hoe is het nog met de knie?) en sommigen zeiden direct: uiteraard Propolis, dat is bekend. En gezond.

Er waren zelfs 2 vrienden die spraken over kruidnagel, telkens wanneer ze een abces hebben in de mond. Zelfde resultaat: dag nadien alles weg.

Zijn er nog zulke wonder producten? Toch spijtig dat de dokters en apothekers deze producten niet kennen of aanraden. Ik moet er geen tekening bij maken dat deze natuurlijke producten veel gezonder zijn en effectiever zijn.

Ps: de Propolis die ik hier in België koop bij een imker werkt niet zo goed. Deze is verdund (je ziet het ook aan de kleur) en je moet er 15 druppels van nemen per dag (ipv 3) - ik bestel dus altijd in Griekenland per 10 of 20 stuks - met 1 flesje doe ik 2-3 maanden
 
Ik ben van zware gewrichtspijn in de knie afgeraakt door NC2 te beginnen nemen. Wat eigenlijk gemalen kippenkraakbeen is. Van 2x ontstekingsremmers per dag moeten nemen als twintiger om simpelweg de dag op het werk door te kunnen komen naar misschien nog 2 per maand was formidabel!


Maar... Net zoals met jouw product is het puur een kwestie van geluk hebben als het wél werkt.
Wat ook de reden is dat het niet als mirakel middel wordt gepromoot: er zijn te veel mensen die er geen enkele baat bij hebben.
 
Ik moet er geen tekening bij maken dat deze natuurlijke producten veel gezonder zijn en effectiever zijn.
Goed voor jou dat je van je pijn bent afgeraakt, maar als je met dit soort straffe uitspraken komt, ga je er toch wel een héél goeie tekening bij moeten maken om niet als gebrekkige argumentatie te worden beschouwd.

Het is niet de bedoeling dat hier natuurlijke middelen en homeopathie boven geteste geneesmiddelen en therapie worden gesteld op basis van anekdotes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan