Prehistoric Planet

Apple TV Prehistoric Planet

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
BE46D723-0F53-4CB0-B25E-7E3A99169925.jpeg


Ervaar de wonderen van onze wereld zoals nooit tevoren in deze docuserie van Jon Favreau en de producenten van Planet Earth. Reis 66 miljoen jaar terug in de tijd en aanschouw de indrukwekkende dinosaurussen en buitengewone wezens die het land, de zee en de lucht bevolkten.


Vanaf 23 mei op Apple TV+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dit zal wel interessant zijn denk ik. Hopelijk goede kwaliteit. Ik heb de walking with... series ook al eens gezien. Al vind ik wel dat in dat soort prehistorische shows de nadruk altijd te veel op 2 tijdperken ligt: het krijt (en Mesozoïcum in zijn geheel, dus het tijdperk van de dino's) en het pleistoceen (de tijd van de mammoeten en mensapen/vroege mensen). En minder daartussen en al zeker niet voor de dino's.

Deze serie met David Attenborough en met muziek van Hans Zimmer. Dat zijn al 2 grote namen.
 
Heel benieuwd naar. Ik ben een enorme dino-nerd, dus ik kan zo iets wel smaken.
 
Had dit ook al zien passeren en zal hier ook zeker bekeken worde . Als kind ook enorm gepassioneerd door dinosaurussen en de Walking With… reeks was fantastisch.
 
Ook altijd al een dino zot geweest. Heb alle dinosuaurus boekjes met zelf in elkaar te knutselen modellen hier nog liggen. Ziet er uit als een "Walking With Dinosaurs" voor een nieuwe generatie en die reeks was destijds ook geweldig.

Laat maar komen!
 
Hiervoor zal ik wellicht wel een maandje Apple TV nemen, wellicht dat ik dan For All Mankind ook even meeneem (en na het derde seizoen vrijgegeven is mijn abo opstart) met misschien een paar films als ik het aanbod dan eens vluchtig kan doornemen. Vroeger was dat niet al te bien, maar misschien is dat nu al stukken beter.
 
Eerste aflevering kon we wel bekoren. Zag er goed uit in 4K Dolby Vision. :drool:
Onderwater-CGI vond ik wel wat tegenvallen...
 
De afleveringen komen overigens dagelijks uit tot en met vrijdag de 5e finale aflevering, dus het zal spoedig te bingen zijn.
 
Ik wist dit niet, maar mijn PS5 komt blijkbaar met 6 maanden gratis Apple TV+, ideaal want ging eigenlijk 1 maand nemen enkel voor deze serie.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Terug
Bovenaan