PlayStation trapt nieuw jaar af met nieuwe wereldwijde reclamecampagne

In belangrijke wereldwijde regio’s brengt Sony unieke activiteiten tot leven, van Noord- en Zuid-Amerika tot Europa, Azië en het Midden-Oosten. Via de sociale media en de Live from PS5-pagina, zal je de komende weken heel wat speciale vieringen van favoriete PS5-games kunnen ontdekken. Ook in de Benelux gaan er opvallende acties door onder de vorm van ‘breaking news’ momenten. Ze spelen in op het meeslepende en onderdompelende aspect van de game-ervaring op PS5. Zo is er een Breaking News-reportage van een mysterieuze hamer van Thor in Mechelen en voetsporen van een machine op het strand van Scheveningen.

Naast een indrukwekkende line-up die dit jaar verder uitgebreid wordt, zit Sony niet stil op gebied van accessoires. Vorige week werd de geavanceerde DualSense Edge draadloze controller gelanceerd die zich aanpast aan de persoonlijke speelstijl van de gamer. Op 22 februari staat de release van PlayStation VR2 gepland, die de spelers in staat stelt om games op een veel visuelere manier te voelen en ermee te interageren. PS VR2 heeft ook eenvoudig installatieproces: met een enkele kabel die rechtstreeks op de PS5 wordt aangesloten, kun je meteen in de VR-ervaring springen. De launchgame Horizon Call of the Mountain heeft door de befaamde Nederlandse ontwikkelaar Guerrilla Games ook een Benelux-tintje.

Wil je meer ontdekken over de Live from PS5-campagne? Check dan zeker de blogpost op de website van PlayStation.

 
Terug
Bovenaan