Stukken van Mensen

Play4 Stukken van Mensen

Ik vond het raar om Boris terug te zien. Zeker aangezien hij een deal niet betaald heeft in 1 van de vorige seizoenen.

De zender moeit zich er niet mee.
 
Carlo is echt een zalige mens he. Mooie geste ook met zijn €9000 winst op een paar minuten.
 
Carlo is echt een zalige mens he. Mooie geste ook met zijn €9000 winst op een paar minuten.
900 euro weggeven terwijl je net 8100 winst gemaakt hebt op 1min en daardoor sympathiek gevonden worden...nu niet dé prestatie van het jaar lijkt me.
 
900 euro weggeven terwijl je net 8100 winst gemaakt hebt op 1min en daardoor sympathiek gevonden worden...nu niet dé prestatie van het jaar lijkt me.
Het is sowieso een sympathieke mens. Dat andere heb ik er maar bijgezet. Maar zelfs dan nog, een deal is een deal he. Hij hoeft dat niet te doen. Ik vind het een mooie geste.
 
Nu over smaak en kleur valt niet te twisten, maar 25k voor dat werk van Koen Van Mechelen lijkt me nu toch wat overroepen.
Ik zou geen verschil zien tussen dit werk en dat van een leek die dit voor het eerst zou proberen.
 
Paul Degrande blijft toch wel dé man waarom je naar dit blijft kijken.

Zijn manier van onderhandelen, zijn charisma en zijn oneliners op het juiste moment zijn goddelijk!
 
Nieuw seizoen intussen gestart.
En zoals ik hierboven een jaar geleden schreef: DeGrande is God in dit programma!
 
Terug
Bovenaan