De Mol 2021

Play4 De Mol 2021

Razer

Active member
Crowdfunder FE
demol-qnlubw.jpg


Kijkend Vlaanderen mag zich eindelijk fix maken, want het nieuwe seizoen van De Mol is er samen met Gilles De Coster ganz fertig voor. Tien onbekende Vlamingen reizen dit voorjaar mee op de stromende energie van de Moezel en de Rijn, dwars door de indrukwekkende natuurpracht van de Beierse Alpen, tot in het überhippe, bruisende Berlijn. Laat de Bratwürsten mit Sauerkraut en blonde lekkernijen met hoge gistingsgraad maar aanrukken. Want dit jaar is De Mol ook een beetje wunderbar.

Dit voorjaar op Play4
 
Inderdaad ook leuk om te kijken. Maar ik vind de Vlaamse toch iets beter. De opdrachten zitten beter in elkaar denk ik vooral.
Och ik vind de opdrachten in NL net soms beter, soms ook niet. Vooral omdat BE de laatste seizoenen vaak inzet op opdrachtjes per 2 terwijl in NL veel opdrachten nog altijd in groep gebeuren.

In NL is het ook meer echt een spel. En vooral dit seizoen lijken ze harder in te zetten op dilemma's en keuzes die de groep of individuen moeten maken en die het groepsgevoel verstoren.
 
In NL is het idd gewoon een spel, terwijl het programma bij ons veel meer sfeer en spanning uitstraalt.
 
In NL is het ook meer echt een spel. En vooral dit seizoen lijken ze harder in te zetten op dilemma's en keuzes die de groep of individuen moeten maken en die het groepsgevoel verstoren.
Klopt inderdaad. In de vlaamse editie wordt er bewust een beter groepsgevoel gecreëerd denk ik. De presentator zit mee met de spelers aan tafel, in NL komt die enkel bij de groep om opdrachten te geven en voor de eliminatie. Kan ook gewoon zo in beeld gebracht zijn natuurlijk.

Wel jammer dat Laksmi naar huis is :(
 
Wat is Play4? Toch niet zo'n streamingdienst van VT4 he?
VT4 >> VIER >> Play4

Vergeet de namen VIER, VIJF en ZES. Haast 26 jaar na de start van wat toen VT4 heette, pakt Telenet, als eigenaar van de SBS-zendergroep, uit met de nieuwe tv-familie PLAY. Die moet zich plaatsen naast de VTM-zenderfamilie, die vorig jaar al werd gelanceerd. “De kijker wordt alsmaar meer overrompeld door zenders en streamingplatformen, dit moet duidelijkheid scheppen.”

Ook komt er een nieuwe vrouwenzender Play7.
Gaat van start op vrijdag 2 april. Uitgesproken vrouwelijke emoties, warmte, stijlvol, zelfbewust, inspirerend. Brengt reeksen als ‘Dr. Phil’, ‘The Doctors’, ‘Property Brothers’, ‘Rizzoli & Isles’ en ‘The Secrets She Keeps’. Ook veel romantische films als ‘The Notebook’, ‘The Perfect Bride’ en ‘Then Came You’.
 
Klopt inderdaad. In de vlaamse editie wordt er bewust een beter groepsgevoel gecreëerd denk ik. De presentator zit mee met de spelers aan tafel, in NL komt die enkel bij de groep om opdrachten te geven en voor de eliminatie. Kan ook gewoon zo in beeld gebracht zijn natuurlijk.

Wel jammer dat Laksmi naar huis is :(

Had het meer voor Joshua :D
 
Terug
Bovenaan