Planet Zoo

Sim PC PS5 XBOX Planet Zoo

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
pzoo.png


release: 5 november 2019
genre: management
dev: Frontier

Van de makers van Planet Coaster.

Manage an amazing living world that responds to every decision you make. Focus on the big picture or go hands-on and control the smallest details. Thrill visitors with iconic exhibits, develop your zoo with new research, and release new generations of your animals back into the wild. Your choices come alive in a world where animal welfare and conservation comes first.

From playful lion cubs to mighty elephants, every animal in Planet Zoo is a thinking, feeling individual with a distinctive look and personality of their own. Craft detailed habitats to bring your animals’ natural environments home, research and manage each species to allow them to thrive, and help your animals raise families to pass their genes onto future generations.

 
Door het Africa Pack weer met deze game begonnen. Ook de 3 missende DLC's gekocht nu ze in promo staan.
Heb wel het geduld niet om zelf die kiosken enzo te versieren.
 
Jammer dat deze geen controller support heeft want ziet er wel mijn ding uit.
Mijn pc hangt aan mijn tv en met muis en toetsenbord spelen op de zetel is toch niet praktisch.
 
Knappe recreatie van een van Nederlands grootste dierenparken.



Staat deze week trouwens aan €17.99, de laagste prijs totnutoe:

 
Knappe recreatie van een van Nederlands grootste dierenparken.



Staat deze week trouwens aan €17.99, de laagste prijs totnutoe:


Zalig! Er is ooit iemand begonnen aan Pairi Daiza, maar helaas halverwege gestopt.
 
Dit spel leek me (als Rollercoaster Tycoon, Planet Coaster fan en dierenliefhebber) leuk, maar het zal aan mij liggen want ik vind het ongelofelijk ingewikkeld.

Ik had al last met de tutorial waarbij ik het gewenste soort afsluiting maar niet geplaatst kreeg, die editor wou echt niet meewerken. Nadien moest mijn dier een specifiek soort bebossing krijgen, maar de tutorial gaf maar een vage omschrijving waardoor ik super veel tijd kwijt was om het juiste te vinden.

Uiteindelijk ben ik door de rompslomp in de tutorial gewoon niet meer aan het spel begonnen.
 
Ik hou van dit spel 😍. Ik zit al ruim over 200 uur speeltijd en ben weer maar eens een nieuwe zoo begonnen met de nieuwe DLC.

Als je moeite hebt met bepaalde dingen... YouTube staat vol met tutorials. Laat je wel niet intimideren door de prachtige dingen die sommige mensen kunnen maken. Volgens mij spenderen die uren aan een habitat ofzo 😅
 
Terug
Bovenaan