Peutertuin: de Voetbal editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus ik moet men mond houden omdat ik vind dat Mignolet eerlijk had moeten zijn .. ok .
Btw , of da ze me hier moeten of niet , ik zeg nog altijd wat ik wil .
En we zullen het hierbij laten , jullie zitten toch nimeer in den beker
Gij moet soms gewoon eens leren u mond houden omdat ge domme dingen zegt en daarop terecht wordt aangesproken alleen beseft ge dat zelf niet. Maar kom dan achteraf aub niet wenen dat ge "gezocht" wordt.

Dat laatste zinneke ook weer, kinderachtig en nergens voor nodig. Moet ik nu repliceren en jullie zitten niet in PO1? Is het daar dat ge op uit zijt. Gedraag u nu eens naar uwe leeftijd ipv altijd dat onnozel gedoe.
 
Op de man spelen
Gij moet soms gewoon eens leren u mond houden omdat ge domme dingen zegt en daarop terecht wordt aangesproken alleen beseft ge dat zelf niet. Maar kom dan achteraf aub niet wenen dat ge "gezocht" wordt.

Dat laatste zinneke ook weer, kinderachtig en nergens voor nodig. Moet ik nu repliceren en jullie zitten niet in PO1? Is het daar dat ge op uit zijt. Gedraag u nu eens naar uwe leeftijd ipv altijd dat onnozel gedoe.
Ik ga stoppen , ne post maken met het woord wenen erin .. tis goe , volwassen jongen
maar mene mond hou ik voor niemand .
Maar ge hebt toch veel FCB supporters likes :thumb:
 
Waarschuwing! Gelieve deze kinderachtige discussie te stoppen of er komen verdere sancties en is niet alleen naar Babaluna gericht.
Het verschil tussen neuten en wenen , moeilijk he
 
Ik heb vooral problemen met Raskin, en dan vooral die zijne kop. Als nu eens ene ne kop heeft om op te kloppen, zeker met dat gebleekt haar. Als ik trainer was, dan kon ge op de bank gaat zitten met zo'n kapsel :unsure:
 
4 geleden koos ik onze oudjes altijd boven Vida en co. Subasic 3 klassen zwakker dan Courtois. Voorlinie van ons klasse beter dan Kroatie met Lukaku, Hazard,... Middenveld met Modric, Rakitic en Brozovic is dan gelijkaardig met Witsel-Debruyne bij ons. Dus alles bekeken hadden we toen echt duidelijk een beter elftal en meer dan talent dan hen

Maar op basis van wat.. luchtkastelen? Ahneeee gij koos toch ook Chiellini en Bonucci boven de Belgische verdedigers. Juist.... Zult heel veel voetbal gezien hebben de afgelopen seizoenen :rofl:
 
VAR:

Vooral
Anderlecht
Redden



Of mss had Vissers gegokt dat FCB - RSCA de finale ging zijn dus die mens wil zijn bet gewoon op groen laten eindigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan