Peutertuin: de Voetbal editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
550x710.jpg



De Peutertuin is tijdens het seizoen 2006-2007 ontstaan en is het gevolg van sommige kinderachtige, uitlokkende replies die tegen het randje of zelfs over het randje van het aanvaardbare zijn gegaan. Alle posts die niet op het forum passen, worden daar geplaatst. Zelfs verwijderde posts. Het dient om aan te tonen welke mensen een verkeerd gedrag vertonen.

Nogmaals enkele zaken op een rijtje:

We gaan niet posts naar de peutertuin blijven verplaatsen. Er zal een moment komen dat we er echt genoeg van hebben en dat vertaalt zich in infractions.
Sommige posts worden naar de peutertuin verplaatst mét een onmiddellijke infraction.
Alle posts die betrekking heeft op een verhuisde peutertuindiscussie, worden gemoved, ook al is die post aanvaardbaar. Je moet dus niet reageren op peutertuindiscussies of mensen die negatieve zaken willen uitlokken. Negeren en reporten. Wij doen de rest wel.

Grapjes, steekjes op bepaalde clubs of ploegen wordt getolereerd in de topics. Mensen die desondanks dat niet kunnen verdragen, mogen hun posts in de peutertuin verwachten. Om alle misverstanden te vermijden, raden we aan dat je duidelijke smilies gebruikt om een grap duidelijk te maken.

Voor het overige: er zijn genoeg schommels, wipplanken en zandbakken ter beschikking. Geen ruziemaken wie waar eerst op mag! Er is genoeg plaats voor iedereen. Mensen die ruziemaken worden dan ook bestraft met strafpunten of een zitje op de strafbank!
 
Niet aangepast taalgebruik
Heb toch gewoon gevraagd om niet zoals op 9lives alles meteen als anti-Anderlecht op te vatten en ganse dagen giftige reacties te posten op alles dat niet in uw kraam past?
Maar er is gewoon een discussie over rendement of hij kan ni shotten , niks over Anderlecht , Jezus , kunde stoppen om elke keer alles te herhalen? ga met Puni samenwonen
Ga gewoon verder met de zoveelste Var beslissing
 
De beelden zijn toch duidelijk komop lol , als die bal op mijne arm word gekopt voel ik dit .
En hij heeft het dus duidelijk niet gevoeld, anders zou hij ook niet zo gereageerd hebben. Die komop lol mag je weglaten, ... en ga me verder inhouden voor ik een ban krijg :shutup:
 
Gij soms beter gewoon u mond houden hoor, seffens krijgt ge weer een reactie die u niet aanstaat en gaat ge weer klagen dat ze u hier niet moeten ...
Dus ik moet men mond houden omdat ik vind dat Mignolet eerlijk had moeten zijn .. ok .
Btw , of da ze me hier moeten of niet , ik zeg nog altijd wat ik wil .
En we zullen het hierbij laten , jullie zitten toch nimeer in den beker
 
Laatst bewerkt:
We zullen het nooit echt weten , het is gewoon mijn mening , ik respecteer u mening , dan mogen sommige ook de mijne respecteren zonder direkt aangevallen te worden ?
Als ze meningen over Kompany en ik gaan erop in krijg ik mene bak vol
Mes snijd langs 2 kanten .
“Komop lol” zetten is NIET de mening van iemand anders respecteren, triestig dat je dat zelf niet beseft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan