Petitie 'Come back R4H'

Moet R4H hier blijven?


  • Totaal aantal stemmers
    12

xAnyana

Well-known member
Crowdfunder FE
7mA3AuOl.jpg


Zeg dat hij ons niet mag verlaten, let's keep him here! :cry:
 
Laat die maar weg!
Niks dan miserie. Achterlijke nickname en achterlijke avatar!
Vanuit het moderatieteam bereiden we ons al voor op je volgende dubbelaccount. Kan je er wel rekening mee houden dat we wat in geldnood zitten en daardoor enkel de tekens uit je huidige nick ter beschikking kunnen stellen? Anders moeten we langs Walter passeren om nieuwe letters te kopen.

Ik denk dat onderstaand voorstel een grote verbetering is:

pee4arcehit

Er heeft hier ook ooit een zekere hate4recipe gezeten, maar die is vreemd genoeg spoorloos verdwenen. Die nick is dus ook nog beschikbaar.

Alvast bedankt voor je medewerking.
 
Vanuit het moderatieteam bereiden we ons al voor op je volgende dubbelaccount. Kan je er wel rekening mee houden dat we wat in geldnood zitten en daardoor enkel de tekens uit je huidige nick ter beschikking kunnen stellen? Anders moeten we langs Walter passeren om nieuwe letters te kopen.

Ik denk dat onderstaand voorstel een grote verbetering is:

pee4arcehit

Er heeft hier ook ooit een zekere hate4recipe gezeten, maar die is vreemd genoeg spoorloos verdwenen. Die nick is dus ook nog beschikbaar.

Alvast bedankt voor je medewerking.
En als ik steeds opnieuw het crowdfundingproces doorloop?
 
En als ik steeds opnieuw het crowdfundingproces doorloop?
Dat is steeds welkom. Het aangeleverde bedrag gebruiken we echter liever voor de aankoop van extra klinkers om het wegdek voor onze hoofdzetel te verharden. Momenteel is het soms wat moeilijk parkeren met onze bedrijfwagens.

Het bedrag mag je overmaken aan onderstaande begunstigde:

Urban Center
Sint-Bernardsesteenweg 113
2020 Antwerpen
België
 
Terug
Bovenaan