PC Onderdelen Opruiming oudere hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/08/2022 23:59

rubenvb

Well-known member
iTrader: 100% (17/17)
Algemene informatie/specificaties
Sapphire AMD Radeon HD6970 2GB GDDR5 - 1 flesje lekker bier dat ik nog nooit gedronken heb of 5 euro.
Club 3D Radeon HD 6450 1024 MB DDR3 Noiseless edition (geen fan, enkel heatsink) low profile brackets included - 1 flesje lekker bier dat ik nog nooit gedronken heb of 5 euro.
Intel Core 2 Duo E4700 - 1 flesje lekker bier dat ik nog nooit gedronken heb of 5 euro.
Intel Core 2 Duo E8400 - 1 flesje lekker bier dat ik nog nooit gedronken heb of 5 euro.
Gestript (koelvinnen zijn verwijderd) ASUS P5Q-E moederbord, backplate heb ik nog wel - hier moet ik zelfs geen flesje bier voor hebben.
2x Intel stock coolers met PWM fans, eentje met koperen kern, eentje volledig aluminium: 1 flesje lekker bier dat ik nog nooit gedronken heb of 5 euro.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Lede, Mechelen
Ik ben mijn computerspullengeriefdoos (wat een woord) aan het uitruimen, en hier wil ik wel vanaf voor vriendenprijsjes.
Prijzen exclusief verzending.

De HD6970 is nog goed voor oude spelletjes, of als elektrische verwarming.
De HD6450 kan zeker nog dienen voor een niet veeleisende HTPC die verder uit gerecycleerde onderdelen bestaat.
 
Het gaat inderdaad om een HD6970 met 2GB vRAM. Heb m'n post aangepast. Maakt denk ik uiteindelijk weinig uit want 't was een recycle/refresh generatie als ik me niet vergis.

Ik leg de twee items opzij voor jou, of ik moest nog een bod ontvangen.
 
Het gaat inderdaad om een HD6970 met 2GB vRAM. Heb m'n post aangepast. Maakt denk ik uiteindelijk weinig uit want 't was een recycle/refresh generatie als ik me niet vergis.

Gewoon ter algemene info en een free up: de 68-reeks was de refresh van de 58-reeks. De 69-reeks zoals deze was wel degelijk een compleet nieuwe generatie en dus beduidend sneller ;)
 
2Ik heb precies een paar reacties gemist.... Even een inhaalbeweging!
ik ga alleszins voor die2x 5 euro optie want die biertjes worden te omslachtig met verzending ;)
Genoteerd, maar zie hieronder. Ik neem aan dat je afzonderlijke boden blijven gelden als een van de twee overboden worden?
wat is je afsluitdatum trouwens?
Staat vermeld net boven de OP: ik sluit af op 31/08
15 excl voor de beide gpu’s
Genoteerd. Gezien de ouderdom en relatief weinig realistisch prijsverschil tussen de twee GPUs zie ik dit als 2x €7,5 en lopen de biedingen per GPU apart op.
Club 3D Radeon HD 6450 1024 MB DDR3 nog beschikbaar ?
Zie hierboven, zolang je meer biedt dan momenteel @Elegance kan die nog van jou zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan