Opmerkelijke huizen te koop

Ik kwam juist dit "huis" tegen. Je moet je voorstellen dat hier iemand in gewoond heeft...

Zulke Huizen wel interessant voor verhuren.
Wie nu nieuwbouw koopt voor verhuur, ik vraag me af hoe men daar nog rendement uit haalt

Ik kwam juist dit "huis" tegen. Je moet je voorstellen dat hier iemand in gewoond heeft...

Hier toevallig iets gelijkaardigs gepasseerd:

Ben benieuwd voor hoeveel dit uiteindelijk zal verkocht worden. Als je dit deftig isoleert dan heb je maar 2,5m breedte meer over ofzo.

Hier toevallig iets gelijkaardigs gepasseerd:

Ben benieuwd voor hoeveel dit uiteindelijk zal verkocht worden. Als je dit deftig isoleert dan heb je maar 2,5m breedte meer over ofzo.

Hier in de omgeving nog een paar van die gevallen, zoals dit:

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/eeklo/9900/9486000?searchId=61fe5b1770a4e

50 m² bewoonbare oppervlakte, waar er ook een stuk vanaf gaat als je het deftig zou isoleren (of verwarming installeren)

Je woont dan wel in het mondaine Eeklo. Als er nu nog een tuin aan was zou het nog iets kunnen hebben, maar zelfs dat niet. Je kunt gewoon vanaf de deur tot aan de muur pissen.

"Mondaine Eeklo" :biglaugh: Dat bruisende centrum waar ze op immoweb over spreken is me ook een raadsel...
En niet eens aangesloten op de riolering, ik zou niet gedacht hebben dat dat nog kon in zo'n verstedelijkt gebied waar er wel degelijk een rioleringsnetwerk ligt.

Dieje tuin lijkt op een kamer waar ze het plafond vergeten zijn. :unsure:
Dat is toch in tegenwoordig, de tuinkamer:rofl:

Vind dat enorm knap, die vloer dat door loopt.
In Mallorca zo eens te gast geweest in een villa. Gigantisch schuifraam tussen woonkamer/keuken en terras/tuin met doorlopende vloer. Heerlijk

Dat is toch in tegenwoordig, de tuinkamer:rofl:

Vind dat enorm knap, die vloer dat door loopt.
In Mallorca zo eens te gast geweest in een villa. Gigantisch schuifraam tussen woonkamer/keuken en terras/tuin met doorlopende vloer. Heerlijk
Ik had het eerder over het gebrek aan de tint groen, die in de doorsnee tuin toch wat meer aanwezig is. Zeker in combinatie met die hoge muur rondom oogt dat nogal kil.

Die vloer is visueel wel mooi gedaan inderdaad. En in Mallorca waar het 3x per jaar 5 druppels regent zal het nog wel meevallen. Maar gaat ge daar in België geen problemen mee krijgen met het water buiten te houden bij een fikse bui (met wat wind)?

Ik word al een beetje depri als ik door die kubussenwijk wandel in Kessel-Lo, maar het gedacht dat iemand 550k betaalt om tussen die sociale kubussen in te gaan wonen is ondenkbaar.

Stel je voor. 25jaar de volle pot afbetalen voor een woning waar je langs alle kanten bekeken wordt. Die tuin -_- .

Voor die prijs véél liever een zogenaamde boomer-villa met een C of D energie-label.

Locatie hé. Daar woon je op 500m wandelen van het station van Leuven en sta je op 20min in Brussel-Noord.

(ik dacht persoonlijk dat heel die wijk daar een sociale woonwijk was)
Je zit knal langs een ongezellige, drukke steenweg waar ze altijd aanschuiven. En die buurt daar omheen is nu ook niets speciaals, als je nog in centrum Leuven woont kan ik er nog inkomen, maar dit is echt een wat vuiler/ongezellig stuk van Kessel-lo.
Dan kan je met 550k veel beter krijgen in veel toffere buurten.

Ik gruwel al van de zo-goed-als-waarschijnlijke buurtfeestjes op dat gemeenschappelijke plein.

Allemaal hippe mensen met gekke wereldbeelden kan ik me voorstellen. Met bakfiets of fiat multipla.
Maar toch elk jaar naar Mexico of Australië, zo dat type mensen.

Terug
Bovenaan