Hellrabbit
Active member
Haha, die scheve hond op foto #7Sommigen hebben echt het onnut van een groothoeklens gevonden. Ook lekker cosy om met u zatte kloten door een andere kamer te moeten sukkelen om in u bed te belanden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, die scheve hond op foto #7Sommigen hebben echt het onnut van een groothoeklens gevonden. Ook lekker cosy om met u zatte kloten door een andere kamer te moeten sukkelen om in u bed te belanden.
Honden. Een ware toevoeging aan de foto's van het pand.Haha, die scheve hond op foto #7
Aan het perspectief te zien heb ik soms de indruk dat zij het waren die de foto's hebben getrokkenHonden. Een ware toevoeging aan de foto's van het pand.
Mja, je betaalt nu eenmaal voor de afwerking van die zaken dat dat er hedendaags uitziet. Ook al is dat brol gedaan... daar betaal je aan mee.Te Koop | Immo Talenco
www.immotalenco.com
355K voor een rijhuisje met aanbouw op aanbouw, 36 niveauverschillen, trap naar een kamer °in° een andere kamer, in een straat met superveel doorgaand verkeer en 80% v/d binnenafwerking is opnieuw te doen.
Wat is er mis met die binnenafwerking? Het meeste ziet er toch leefbaar uit? Ik zie daar nergens iets waar ik van zou zeggen die kamer kan je niet gebruiken zonder kosten.Te Koop | Immo Talenco
www.immotalenco.com
355K voor een rijhuisje met aanbouw op aanbouw, 36 niveauverschillen, trap naar een kamer °in° een andere kamer, in een straat met superveel doorgaand verkeer en 80% v/d binnenafwerking is opnieuw te doen.
Dat is ook een beetje klassiek dit forum natuurlijk, ik denk dan altijd aan desolation die van alles het duurste merk had, of toch tenminste iets beter dat de post waar hij op reageerde.Wat is er mis met die binnenafwerking? Het meeste ziet er toch leefbaar uit? Ik zie daar nergens iets waar ik van zou zeggen die kamer kan je niet gebruiken zonder kosten.
Er staat nochtans projectgrond...De verkoper hoopt op die 1ne zot.
Lijkt mij ook niet dat appartementen daar mogelijk zijn.
Anders zou je nog kunnen zeggen als projectgrond.
Wordt het wel verkocht voor die prijs. Dan blijf ik verwonderd worden door de helaasheid der dingen...
Lijkt mij toch duur voor dat blokje waar iedereen kan binnenkijken langs alle kanten en je buren echt dicht op elkaar wonen. Zou niets voor mij zijn, van een appartement wil ik dat nog wel aanvaarden dat er wat binnenkijk is, maar voor een huis hadden ze dit beter kunnen afwerken.Enkele 10-tallen pagina's geleden kwam dit ook eens aan bod.
Een eigen website aanmaken voor de verkoop van uw woning, een nieuwe rage?
https://www.sleedoorn17.be/
Prijs aan de hoge kant? 439k voor 145m2 in het Aalsterse?
Ja, akkoord. Die home cinema is wel zéér geslaagd.![]()
Villa te koop , 3 slaapkamers , € 3.690.000
Residentieel gelegen ruime en uitzonderlijke luxueuze villa Inkomhal op natuursteen met ingemaakte vestiairekasten, trap en lift. Dubbele deuren naar de leefruimte onderverdeeld in een zithoek met openhaard, een bibliotheekhoek met ingemaakte kasten en een eetkamer, rondom grote ramen die veel...www.immoweb.be
Niet helemaal mijn stijl maar het plaatje klopt daar wel.

Duurdere huizen zijn standaard bijna altijd prijs/kwaliteit gezien. De grootste negatieve afwijkingen zitten in de typische instapmarkt (200k tot 450k) waar 75% van de mensen zit te zoeken.Ja, akkoord. Die home cinema is wel zéér geslaagd.
Vraag me toch vaak af bij dat soort huizen voor hoeveel ze effectief verkocht worden t.o.v. de vraagprijs.
Neem voor bouwgrond een gemiddelde prijs van 200 euro/vierkante meter en voor elke bebouwde vierkante meter 2000 euro. Dan is de geschatte waarde van deze villa: 7245 x 200 euro + 980 x 2000 euro = 3,4 miljoen euro ongeveer. Dus misschien nog niet zo een zotte vraagprijs.
Knus en gezellige authentieke woning.Ik kwam juist dit "huis" tegen. Je moet je voorstellen dat hier iemand in gewoond heeft...
![]()
Huis te koop , 1 slaapkamer , Instelprijs : € 80.000
Dit pand wordt op internet verkocht van 20/02/2022 tot 28/02/2022. Rustig gelegen woning met kleine tuin, ten kad.gekend Sectie C nr 546ZP0000, groot 115m². KI €297 EPC 787 kWh/m2² Bestaande uit: kelder, gelijkvloers: woonkamer, zitplaats, keuken, berging, badkamer, WC. 1° verd. slaapkamer...www.immoweb.be

Ik denk dat je dat beter bekijkt als een 1-slaapkamer duplex appartement op het gelijkvloers met privé-tuin.Knus en gezellige authentieke woning.![]()
1.738 € kadastraal inkomen maar een paar honderd euro hoger dan het mijne. Ongelofelijk![]()
Villa te koop , 3 slaapkamers , € 3.690.000
Residentieel gelegen ruime en uitzonderlijke luxueuze villa Inkomhal op natuursteen met ingemaakte vestiairekasten, trap en lift. Dubbele deuren naar de leefruimte onderverdeeld in een zithoek met openhaard, een bibliotheekhoek met ingemaakte kasten en een eetkamer, rondom grote ramen die veel...www.immoweb.be
Niet helemaal mijn stijl maar het plaatje klopt daar wel.

Ik kwam juist dit "huis" tegen. Je moet je voorstellen dat hier iemand in gewoond heeft...
![]()
Huis te koop , 1 slaapkamer , Instelprijs : € 80.000
Dit pand wordt op internet verkocht van 20/02/2022 tot 28/02/2022. Rustig gelegen woning met kleine tuin, ten kad.gekend Sectie C nr 546ZP0000, groot 115m². KI €297 EPC 787 kWh/m2² Bestaande uit: kelder, gelijkvloers: woonkamer, zitplaats, keuken, berging, badkamer, WC. 1° verd. slaapkamer...www.immoweb.be
Nu, als je ziet wat ze voor 1-kamer appartementen soms vragen is dit eens grondig renoveren misschien zo slecht niet. En extra maandelijkse kosten heb je ook al niet.Ik denk dat je dat beter bekijkt als een 1-slaapkamer duplex appartement op het gelijkvloers met privé-tuin.
Als je je hierover verbaast moet je eens door een random verstedelijkt gebied in België rijden en u afvragen met hoeveel in de kleinste woningen soms wordt gewoond. En hoeveel vocht er in de muren zit.
En er dan van verschieten dat mensen hun energierekening niet meer kunnen betalen (niet hun schuld per se natuurlijk).