Opmerkelijke huizen te koop

Meestal ook niet zo moeilijk te weten te komen. Zo'n huis vind je makkelijk terug op google maps. Met dat adres ga je zoeken welke vennootschappen er daar ingeschreven staan. En via de zaakvoerders daarvan weet je meestal wie de bewoners zijn.
Werkt natuurlijk enkel voor dure huizen want ik als simpele werknemer heb geen vennootschap.

Meestal ook niet zo moeilijk te weten te komen. Zo'n huis vind je makkelijk terug op google maps. Met dat adres ga je zoeken welke vennootschappen er daar ingeschreven staan. En via de zaakvoerders daarvan weet je meestal wie de bewoners zijn.
Werkt natuurlijk enkel voor dure huizen want ik als simpele werknemer heb geen vennootschap.
Klopt, het heeft me zonet nog geen 5 minuten tijd gekost.
Het duurde iets langer, omdat ik mij eerst van huisnummer vergist had...

En dit was tot 2009 de vorige woning:

Laatst bewerkt:
Idioot genoeg, appartementsblok erop en elk appartement verkopen aan 500k zeker en nog steeds winst kunnen pakken zeker?
Staan allemaal huizen (met vermoedelijke rijke eigenaars) errond, kans is dan klein zeker dat je een appartement mag zetten?

Met een handgeschreven grondplan erbij. Je kan als architect toch geen computer gaan gebruiken? Enkel de architecten voor het plebs gebruiken dat. Als je voor de elite wil werken moet je bewijzen dat je ook rechte lijntjes kan tekenen met de hand.
Je hebt in Draw.io zo'n "sketch"/"draft" optie die hetzelfde effect geeft.

Ook heerlijk dat dit dan een vreemd normaal niet echt groot huisje is met de trap in de inkomhal, en raar maar waar, de voordeur en de WC deur botsen tegen elkaar...

Dit is dan ook nog maar de STARTPRIJS natuurlijk :crazy:.
Dat kan toch niet kloppen?

We spreken over 8,5 are voor open bebouwing... Ok, het is Leuven en dat ligt nu éénmaal goed in de markt. De straat oogt rustig met de typische jaren '80 - '90 villa's... Van bescheiden tot enkele stevigere exemplaren. Maar die baan ligt ook pal, maar dan ook pal naast de ring van Leuven...

Ik snap die prijzen echt niet meer.

Terug
Bovenaan