Film Op zoek naar naam van film

Solleke89

Well-known member
Ik dacht dat er een thread voor bestond om de naam van een film te vragen als je er niet kon opkomen, maar ik vind hem toch niet terug.

Lang geleden zag ik eens een film en ben de naam kwijt.

Een man krijgt om de één of andere reden de krant van de dag in de toekomst en ontdekt dat er een enorm dodelijke kettingbotsing komt. Hij probeert vanalles maar slaagt er maar niet in om het te verhinderen. Ik denk dat hij telkens opnieuw kan beginnen denk ik maar weet ik niet zeker. Ik denk dat uiteindelijk op het eind van de film de taxi die hij neemt of die hij doet stoppen uiteindelijk het grote ongeval doet vermijden ofzoiets.

Google helpt niet helaas.
Iemand een idee?
 
Een film kan ik niet direct voor de geest halen. Het dichtst dat in de geburen komt is Knowing maar dat is niet met een krant maar met een gevonden text die dodental met bijhorende coördinaten en datum prijs geeft. Eerste grote event speelt zich af tijdens een fille.

Je beschrijving doet mij eerder denken aan de 90s serie; Early Edition
His name is Gary Hobson. He gets tomorrow's newspaper today. He doesn't know how. He doesn't know why. All he knows is when the early edition hits his doorstep, he has twenty-four hours to set things right.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ja het is niet Early Edition, het is echt een film.
Kan zijn dat het niet de krant is maar misschien het nieuws op tv ofzo...
 
 
Ik heb dit topic in de week al bekeken en ik wist direct over welke film het gaat, alleen kom ik maar niet op de naam. Ik heb 'm al proberen op te zoeken, maar ja met enkel een vage omschrijving is dat nogal lastig.
 
Premonition/Yogen

Knowing
 
ik zoek ook nog een naam.


Ik weet nog dat het BOMMEN VESTEN waren die ze aan het vervaardigen waren (islamieten), en ze hadden iets gevonden om die ongemerkt door de metaaldetectors te krijgen. pas op het laatste moment word de aanslag verijdeld; Ik dacht aan body of lies, maar niet zeker?
 
Ik dacht ook onmiddellijk aan 'Body of Lies' toen ik jouw beschrijving las...
ja maar heb es de plot vluchtig gelezen op wikipedia, en daar wordt die scene toch niet besproken. Dus ik vermoed dat het toch een andere film moet zijn?

misschien kan iemand anders mee duiding geven..
 
Enkele gokjes die in de buurt komen met jou beschrijving, echter niets met een krant:
  1. If only
  2. The butterfly effect 2
  3. The lake house
  4. Premonition
 
Ik ben op zoek naar films in het genre van A Time to Kill, To Kill a Mockingbird en The Green Mile.
Hoogtepunt zou de rassenstrijd moeten zijn, gevolgd door de rechtbank-omgeving (al is die niet echt aanwezig bij de groene mijl).
 
Terug
Bovenaan