Solved Can't Solve Ontvang geen meldingen bij taggen

This post has been solved

Pieterjan94

Well-known member

In het belangrijkste spel ter wereld getuigen de concurrenten van solidariteit door reminders te sturen middels tags. Het is me al langer opgevallen dat ik hier nooit een notificatie voor ontvang. Aangezien ik de onbetwiste leider van het spel ben* heb ik het doorgaans door de vingers gezien, maar toch...

Heb ik misschien een instelling om zeep geholpen? Of is dit een duivelse taktiek van Tweak om alsnog de overwinning van mij af te snoepen*?
Bedankt om dit de hoogste prioriteit te geven.

*Beschrijving kan afwijken van de realiteit
 
Tags werken enkel bij nieuwe post, niet bij edits.

Ik zie dat jouw nick als laatste staat, als die er nog binnen de minuut werd toegevoegd na het posten, zal je inderdaad geen tag krijgen.
 
DwekylS.gif
You've been sniped...
 
Sinds gisteren merk ik dat ik op posts stoot waarin ik gequote werd, maar nooit een melding van kreeg. Geen idee of het iets is dat al langer gebeurt en ik nooit op heb gelet, maar sinds gisteren al 3x per toeval op zo'n post gekomen.

Ik vermoed dat dit quotes zijn die tijdens een edit werden toegevoegd, aangezien tags vroeger ook niet doorkwamen bij een edit.
 
Idd niets van gekregen.

Bij de tags is het opgelost geraakt, dus dit mss ook?


Edit: nu pas door dat het een tag was. :laugh:
Werkt dus ook niet, dacht dat dat solved was.
Dat wat solved was? Als het erin geëdit wordt, krijg je geen melding. Of dat nu een tag of een quote is. Dat is niet iets wat wij kunnen oplossen, dat is hoe het werkt.
 
Dat wat solved was? Als het erin geëdit wordt, krijg je geen melding. Of dat nu een tag of een quote is. Dat is niet iets wat wij kunnen oplossen, dat is hoe het werkt.
Moet er dan niet "can't solve" staan ipv "solved"?
 
@Loser
Mijn vraag lijkt me niet zo vreemd? Ik was effectief van het gedacht dat dit opgelost was door dat de tag "solved" gebruikt werd. Waarom dan niet gewoon "can't solve" als het aan de software ligt?
 
@Loser
Mijn vraag lijkt me niet zo vreemd?
Of er dan solved moet staan?

Het probleem van de spooknotificaties van Niklas is opgelost: Hij heeft geen instellingen fout staan, hij mist geen notificaties die anderen wel krijgen en loopt zo geen sportieve achterstand op in het belangrijkste spel ter wereld.

Het mysterie is opgelost. Solved, zoals ze zeggen in Frankrijk.
 
Of er dan solved moet staan?

Het probleem van de spooknotificaties van Niklas is opgelost: Hij heeft geen instellingen fout staan, hij mist geen notificaties die anderen wel krijgen en loopt zo geen sportieve achterstand op in het belangrijkste spel ter wereld.

Het mysterie is opgelost. Solved, zoals ze zeggen in Frankrijk.
Het probleem is toch niet opgelost?
Waarom gebruik je dan wel de tags "can't solve" voor andere problemen?

En als we het toch zo ver gaan trekken, waarom heb je het mijne dan gemerged zonder iets mee te doen en meteen als "solved" te zetten?

Het nut van feedback verdwijnt wel snel zo. 't Is zelfs geen kritiek waarop je u moet verdedigen, maar een vraag of vaststelling.
 
Het probleem is toch niet opgelost?
Waarom gebruik je dan wel de tags "can't solve" voor andere problemen?

En als we het toch zo ver gaan trekken, waarom heb je het mijne dan gemerged zonder iets mee te doen en meteen als "solved" te zetten?

Het nut van feedback verdwijnt wel snel zo. 't Is zelfs geen kritiek waarop je u moet verdedigen, maar een vraag of vaststelling.
Ik neem het ook niet op als kritiek, hoor :D Leek me ook niet echt feedback te zijn als wel een vraag.
Een vraag die wel vaker terugkomt, en dus ook niet zo gek dat ze wordt gemerged met gelijkaardige vragen, toch? Da's wat overzichtelijker.

Ik denk dat ik het niet zo goed begrijp :D Er wordt niet meer of minder gedaan met je vraag nu die gemerged is, en niet meer of minder of er nu "solved" of "can't solve" staat. Het is onmogelijk om meer te doen als wat we nu hebben gedaan, dat is gewoon de manier waarop de forumsoftware werkt. Bij 9lives was het trouwens net zo, je kreeg ook geen quote notification als de quote erin geëdit was.

Alle feedback wordt opgevolgd, alle vragen worden in de mate van het mogelijke beantwoord, maar meer kunnen we in dit geval niet doen. Ik wil er gerust "can't solve" van maken, maar dat is maar een etiketje?
 
Ik neem het ook niet op als kritiek, hoor :D Leek me ook niet echt feedback te zijn als wel een vraag.
Een vraag die wel vaker terugkomt, en dus ook niet zo gek dat ze wordt gemerged met gelijkaardige vragen, toch? Da's wat overzichtelijker.

Ik denk dat ik het niet zo goed begrijp :D Er wordt niet meer of minder gedaan met je vraag nu die gemerged is, en niet meer of minder of er nu "solved" of "can't solve" staat. Het is onmogelijk om meer te doen als wat we nu hebben gedaan, dat is gewoon de manier waarop de forumsoftware werkt. Bij 9lives was het trouwens net zo, je kreeg ook geen quote notification als de quote erin geëdit was.

Alle feedback wordt opgevolgd, alle vragen worden in de mate van het mogelijke beantwoord, maar meer kunnen we in dit geval niet doen. Ik wil er gerust "can't solve" van maken, maar dat is maar een etiketje?
Dat etiketje ging voor mij gezorgd hebben dat ik geen topic had opgestart, dus zo onzinnig is het niet.
Nu, 't is geregeld en voor iedereen duidelijk dus geen probleem. Mss wel iets om mee te nemen in de toekomst om zo'n zaken meteen als "can't solve" te zetten, dan komen zo'n topics als die van mij er niet. :)
 
Terug
Bovenaan