Nvidia GeForce RTX 3090 FE aan MSRP! (sealed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/07/2021

Nemesis

New member
iTrader: 0% (0/1)
Algemene informatie/specificaties
RTX 3090 FE
Mininumprijs + meeneemprijs: €1560 (aankoopprijs)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
De Pinte
Dag iedereen.

Reeds in het bezit van een 6900 XT. Via de LDLC drops toch een RTX 3090 FE aangekocht op 15/07/2021.
In vergelijking met mijn 6900 XT van 500 euro goedkoper, is er te weinig performance verschil om hem zelf te houden.

Zit verzegeld in de doos en komt met factuur van LDLC. Kan gezien de verzegeling niet werkend gezien worden.

Mininumprijs + meeneemprijs: €1560 (MSRP incl. shipping LDLC)

Het leven is aan de rappen!

Liefst afhalen in De Pinte of Gent en betalen via bank. Pas overhandigen wanneer geld op mijn rekening staat.
Verzenden verkiest geen voorkeur, maar is mogelijk op eigen risico van koper.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pana
Was er hier geen regel dat je niet met winst mocht verkopen? Of was dat op't vorige forum?
Die wordt toch gewoon aan MSRP verkocht?

Met winst verkopen mag enkel geldig als je geen meeneem hebt. Bijvoorbeeld:

Jij hebt een PS5 en plaatst deze op het forum voor 500 euro met geen meeneemprijs en dat je afsluit 24 uur na het hoogste bod. Als ze blijven bieden en ze eindigen op 700 euro is dat perfect geldig. Jij hebt dan de PS5 wel met winst verkocht maar je wel aan de regels gehouden. Je vraag- of meeneemprijs mag wel nooit boven de nieuwprijs zijn.
 
Was niet de bedoeling om een preek te geven of om Nemesis zijn sale te verkloten, vroeg me effectief af wat de regels nu waren hier.
 
Even inpikken… deze GPU stond ook aangeboden op 2dehands en daar had ik hem eerder gezien. De enige PM die ik dan later hier gestuurd had hier was nog om te vragen of ik een deel cash kon betalen & een deel via bankoverschrijving. Ik had niet meteen intenties om het systeem hier te belazeren of wat dan ook ;)
Om alle ‘fouten’ recht te zetten = @Doomcatz als jij deze kaart alsnog wil aan deze prijs dan mag je die dan wel bij mij ‘sealed’ komen ophalen… je laat maar iets weten.
 
Even inpikken… deze GPU stond ook aangeboden op 2dehands en daar had ik hem eerder gezien. De enige PM die ik dan later hier gestuurd had hier was nog om te vragen of ik een deel cash kon betalen & een deel via bankoverschrijving. Ik had niet meteen intenties om het systeem hier te belazeren of wat dan ook ;)
Om alle ‘fouten’ recht te zetten = @Doomcatz als jij deze kaart alsnog wil aan deze prijs dan mag je die dan wel bij mij ‘sealed’ komen ophalen… je laat maar iets weten.
@EilandGlorie zou leuk zijn zeker omdat ik gisteren net mijn GPU had verkocht voor deze en zit nu zonder :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan