PC Onderdelen Nvidia 3080ti Founders Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Bij ruil

Iphigeneia

Member
iTrader: 100% (3/3)
Algemene informatie/specificaties
Nvidia 3080 TI FE
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Neeroeteren
Beste,

Deze kunnen kopen bij de drop van vorige week. Echter wil ik liever een 3080 of 3070 FE hebben (zodat ik de betaalde centjes kan terugverdienen).

Iemand die deze wil ruilen voor een van bovenstaande?

Mag ook een aftermarket zijn van ASU’s of MSI.

Enkel ruil of een heel goed bod dat ik eventueel een andere kan kopen.

Mvg
 
Hoe kan je dat controleren?

LHR and FHR

Gigabyte: LHR card will have REV 2.0/REV 3.0 text printed on the sticker, both on the box and card. FHR card do not have those text.

De sticker op de doos zegt: Nvidia RTX 3070 TI/REV 1.0
 
Laatst bewerkt:
Mijn inziens zijn alle 3070 Ti/ 3080 Ti LHR
Ik heb gelezen dat NBMiner al tot 80% van het potentieel zou unlocked hebben, maar niet zelf getest/geen ervaring mee
 
Alle kaarten, dus de 3060(ti), 3070, 3080 & 3090 die uitgebracht zijn tot 05/2021 zijn niet LHR kaarten & hebben dus hun volle potentieel voor te minen.
Alle kaarten daarna, uitgezonderd de 3090 denk ik zijn LHR kaarten. Dit staat trouwens ook bij de specificaties als je die kaarten aanklikt bij een webshop.
De 3070ti & 3080ti zijn sowieso LHR kaarten, dit was denk ik op de launch door nvidia gezegd.

Voor nbminer dacht ik dat het 68% was van de totale hashrate maar dit was denk ik een week geleden dak het gezien heb, weet ni ofda het ondertussen al verhoogd is.

Maar dus als ge die wilt ruilen voor niet LHR kaarten moet het 1 zijn van voor mei 2021. Kzou zeggen good luck om iemand te vinden want rond die periode was het ongeveer €2000 voor ne 3080 & €3000 voor ne 3090. Ik kan het weten want ben zo dom geweest om dan ne 3080 te kopen want twas overal uitverkocht & ie stond nog on line na 2 dagen & dan uiteindelijk in een rapte beslist om 1 te kopen.

Je kan dit makkelijk testen, je laat een miner lopen & na een paar keer dat hij de hashrate gereport heeft zal de nr al heel wat minder zijn. Voor ne 3080to start hij aan ongeveer 90MH/s, daarna zakt ie naar 85 enzo verder tot rond de 50. Der staat ook heel wat video's op youtube hierover.


Dit dus ter zijde.
 
Ter info de FE kaarten van nvidia zelf zijn geen LHR kaarten dacht ik.
Rumors ahead of the RTX 3080 Ti's reveal whispered that Nvidia's Founders Edition model specifically lacks the LHR limiter, but that's not true. The FE card's mining efficiency is just as nerfed as it is for third-party RTX 3080 Tis by the likes of EVGA, Asus, MSI, and so on.

Volgens pc world
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan