Nuttige threads | Kleine nieuwtjes

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Professor Layton


Twijfel je om een nieuwe thread te openen, post dan gewoon hier.​
vragen & problemen

Met veel vraagjes kun je terecht in een overkoepelende thread:​
Verder is er voor PC-gamers nog een Hardware- alsook een Software-forum.​


nog meer populaire threads

Op zoek naar een game, of heb je er net eentje uitgespeeld?​
online gaming? board games?
Voor het organiseren van online games, clans en streams is er een multiplayer-subforum.​
Ook board games hebben een eigen forum.​
verkopen & ruilen
Het verhandelen van games, consoles en accessoires kan op het Buy&Sell-forum.​
 
Heb ik iets gemist?
Ubisoft heeft nu Ubisoft+ gelanceerd. Voor 15 euro per maand speel je hun nieuwste spellen.
Is het eerste dat ik ervan hoor.

Is wel enkel voor pc, wel meer dan 100 games beschikbaar, waaronder dus Watch Dogs Legion en Assassin's Creed Valhalla.

 
Heb ik iets gemist?
Ubisoft heeft nu Ubisoft+ gelanceerd. Voor 15 euro per maand speel je hun nieuwste spellen.
Is het eerste dat ik ervan hoor.

Is wel enkel voor pc, wel meer dan 100 games beschikbaar, waaronder dus Watch Dogs Legion en Assassin's Creed Valhalla.

Sterker nog, je zou ze ook op stadia moeten kunnen spelen! Zou later deze maand uitkomen.
En is al een tijdje hoor toen was het nog uPlay+
 
Heb ik iets gemist?
Ubisoft heeft nu Ubisoft+ gelanceerd. Voor 15 euro per maand speel je hun nieuwste spellen.
Is het eerste dat ik ervan hoor.

Is wel enkel voor pc, wel meer dan 100 games beschikbaar, waaronder dus Watch Dogs Legion en Assassin's Creed Valhalla.

“Het probleem “ met Valhalla is dat het zo groot is dat ge er wel een maand of 2 voor nodig hebt, betaalt ge nog veel.

maar ja zijn soms wel leuke dingen zoals ook gamepass
 
EA koopt Codemasters.

REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)-- Today, Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) announced that it has reached an agreement with the Board of Codemasters for the recommended acquisition of Codemasters, the UK-based game developer and publisher. In the transaction, Codemasters' shareholders will be entitled to receive 604 pence (approximately US$7.98*) in cash for each ordinary share of Codemasters with an implied enterprise value of US$1.2 billion*. The acquisition is anticipated to be completed in the first quarter of calendar 2021.

 
Weer games die een sombere toekomst tegemoet gaan. Als microtransactiemonsters zullen ze dat hier ook wel induwen.
 
Codemasters was de laatste tijd niet zo goe bezig GRID/Dirt is wat meh afgewerkt messchien met ne nieuwe 'baas' gaan ze eindelijk vooruitgaan enkel hun F1 games vond ik goed
 
Ze zouden echt beter de 6 uitbrengen.
GTA 5 op PS3 liggen spelen en op PS4 nog een hele tijd, tot ik alles, maar alles had gedaan.
Elke heist 3x uitgespeeld (of meer) had een tank en alles gekocht.

Vooral die laadtijden waren een minpunt voor mij op PS4 op het einde

Wel fun mee gehad!
 
Het enige wat ik hoop is dat er een volwaardige single player gaat zijn. Ik heb de online wel gespeeld, maar toch geen honderden uren.
 
LG 2020 / 2021 TVs to include GeForce Now and Google Stadia

LG heeft aangekondigd om standaard op hun nieuwste TVs en ook via een update hun 2020 TVs later, zowel Stadia als GeForce Now gaan ondersteunen. Het is nog niet bekend volgens mij of dit met standaard Bluetooth controllers (PS4/XboxOne) gaat zijn of enkel met Stadia Controllers.

In ieder geval, weer een blijk dat de toekomst van Cloud Gaming in de lift zit, "Koop een LG tv, en ge kunt direct beginnen gamen, zonder dat je een Playstation / Xbox moet aanschaffen".
 
Komt er eigenlijk nog een thread met de beste games van het jaar? Vond ik op 9legacy echt handig bij het kiezen van welk game te kopen.
 
Terug
Bovenaan