No Man's Sky

Survival PC PS5 PS4 XBOX SWITCH No Man's Sky

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
noman.png


release: 9 augustus 2016
genre: exploration, survival
dev: Hello Games

Verken een oneindig universum.

Inspired by the adventure and imagination that we love from classic science-fiction, No Man's Sky presents you with a galaxy to explore, filled with unique planets and lifeforms, and constant danger and action.

At the centre of the galaxy lies a irresistible pulse which draws you on a journey towards it to learn the true nature of the cosmos. But, facing hostile creatures and fierce pirates, you'll know that death comes at a cost, and survival will be down to the choices you make over how you upgrade your ship, your weapon and suit.

In No Man's Sky, every star is the light of a distant sun, each orbited by planets filled with life, and you can go to any of them you choose. Fly smoothly from deep space to planetary surfaces, with no loading screens, and no limits. In this infinite procedurally generated universe, you'll discover places and creatures that no other players have seen before - and perhaps never will again.

 
Alweer 5 jaar geleden dat deze verscheen...

5 years ago today, on 9th August 2016, we welcomed the first No Man's Sky travellers into the vast universe that our tiny team had created. 16 updates later and we reflect on the epic journey we and our ever-growing community have been on and give a hint to what the 17th update has in store. FRONTIERS - coming soon! Our journey continues.

 
 
Gisteren aangekocht voor de Switch, weet nog dat ik er indertijd wel naar uitkeek, maar nooit opgepikt wegens tegenvallende release op pc. Ondertussen heel wat minder aan het gamen, pc hopeloos verouderd, dus daarom de switch versie een kans gegeven.
Had wel wat schrik voor performance, maar obv het eerste uurtje spelen valt het al bij al nog mee. Vroeger, als rasechte pc master race fanboy, zou ik hier niet van moeten weten, maar voor wat casual in de zetel planeten te verkennen is die 30fps wel nog cava en ben nu toch al even niks beter gewoon.
 
Blijft maar updates krijgen.


 
Yes, en ik ga nog wat uurtjes bijdoen bij mijn spel met meest hours played op steam. (door de starfield kriebels) :biglaugh:
Maar in afwachting van de nieuwe expeditie, hopelijk is dat nog vandaag/morgen.

edit:

Toch al eens opgestart, en mijn main save is bugged...
Ik kan alle recepten unlocken bij de nanite vendors terwijl ik zonder nanites zit.
Ik kan alles kopen van de galactic terminals zonder dat ik geld verlies.
En als ik iets verkoop op de galactic terminal krijg ik wel nog geld bij.

Edit: fixed ondertussen maar wel een paar miljoen rijker hierdoor.
 
Laatst bewerkt:
En nog maar eens een grote update.


 
En eindelijk kan je nu een expeditie spelen met je bestaande save ipv een nieuwe char te beginnen.

Edit: Blijkt toch met fresh char te zijn na activeren expeditie vanop bestaande save,
alleen kan je nu een beperkte hoeveelheid materials meebrengen vanuit je main save.

Terminal om de expeditie te starten staat in de nexus naast de multiplayer terminal.

En laat 'Light no fire' ook maar snel komen. :)
 
Laatst bewerkt:
Heb het hier ook maar eens opnieuw geinstalleerd op de PS5.... doeme, zoveel games om te spelen en dan komt deze er ook weer bij :D
Wat een luxeprobleem :unsure:
 
NMS is zo'n game die ik elke update een uur of 10 in steek, om dan weer maanden niks te doen tot de volgende update.
 
Moesten ze die game f2p maken en gewoon season pass insteken voor geld te maken.

Die game zou toch massa's gestreamed worden?

Die game heeft al 100 updates gehad.

Moest ik hun zijn zou ik dat toch doen :p
 
Moesten ze die game f2p maken en gewoon season pass insteken voor geld te maken.

Die game zou toch massa's gestreamed worden?

Die game heeft al 100 updates gehad.

Moest ik hun zijn zou ik dat toch doen :p
No, aub niet. :)

Spel word ook nog wel veel gespeeld, maar tis ook normaal dat het buiten de expeditions niet veel gestreamed word, tis al 8 jaar oud.
En het is ook niet echt een streamer-friendly game he, tijdens zo een expeditie is er wat meer variatie, maar uren zitten kijken naar iemand die aan het minen of bouwen is, is nu ook niet echt iets dat de massa aantrekt imo.

En hun nieuwe kindje is op komst dus denk dat men nu vooral met dat bezig is.

 
Alweer een update.


 
Terug
Bovenaan