Nieuwe werkwijze P&A-usergroup

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Vanaf vandaag stappen we over op een nieuwe werkwijze voor Politiek & Actualiteit. Tot hiertoe moest je altijd in het topic toegang vragen tot de usergroup, waarna je kon posten. Dat draaien we nu om.

Elke user is automatisch lid van de usergroup zodra hij 10 posts op de teller heeft en mag dan meteen posten in P&A zodra hij de extra melding van de regels eenmalig heeft weggeklikt. Die melding zal er komen de eerste keer dat je in P&A wilt posten, om er zeker van te zijn dat iedereen de striktere regels heeft kunnen lezen.

Die striktere regels blijven dan ook geldig, en kun je hier nalezen. De kapoen die een paar keer te veel stout is geweest, wordt uit de usergroup gezet en zal dan zelf via pm opnieuw toegang moeten vragen nadat zijn P&A-vakantie is afgelopen.

Zo wordt het eenvoudiger om er te posten, geeft het iets minder werk voor ons en wordt de drempel misschien een beetje lager om toch in dat interessante forumonderdeel te gaan kijken.
 
Laatst bewerkt:
O ja, en even een kleine toevoeging: De bans uit P&A blijven gelden, maar dat wordt nog rechtgezet.
 
Om comments van gebanden over P&Adiscussis in allerlei threads te vermijden?

Als dat het geval is: dikke vooruitgang.
 
Wat is de reden dat gebande mensen zelfs niet meer passief mogen meelezen?
Wie een P&A-ban heeft, kan het subforum ook niet meer bekijken. We gaan nog zien of we dat kunnen/willen aanpassen, als het technisch mogelijk is. Als het technisch niet mogelijk is, zal het uiteraard in ieder geval zo blijven. Tot nu toe ziet het ernaar uit dat het met wat manueel werk wel mogelijk gaat zijn, maar hierover later meer.
 
Je kan ook iedereen gratie verlenen zoals een goede katholiek zou doen 😅🤣
Dat doen we dan ook! Iedereen krijgt een keer gratie. Maar op vraag van de community is dat gehouden op één keer, en geen twee keer zoals vroeger. De tweede ban (waarbij je dus voor een tweede keer twee à drie actieve bans binnen de paar maanden moet hebben) is een permanente. Zelfs bij de goede katholieken houdt het ergens op :)
 
Dat doen we dan ook! Iedereen krijgt een keer gratie. Maar op vraag van de community is dat gehouden op één keer, en geen twee keer zoals vroeger. De tweede ban (waarbij je dus voor een tweede keer twee à drie actieve bans binnen de paar maanden moet hebben) is een permanente. Zelfs bij de goede katholieken houdt het ergens op :)
Na mijn dood kom ik bij u spoken
 
Dat doen we dan ook! Iedereen krijgt een keer gratie. Maar op vraag van de community is dat gehouden op één keer, en geen twee keer zoals vroeger. De tweede ban (waarbij je dus voor een tweede keer twee à drie actieve bans binnen de paar maanden moet hebben) is een permanente. Zelfs bij de goede katholieken houdt het ergens op :)
Dus dan zou ik nu efkes het varken moeten uithangen? :unsure:
 
Ik moet zeggen dat ik wel flabbergasted was van de (real-life) voorbeelden ...
Geen nood, het is een lijstje verzameld over verschillende jaren en het meeste komt niet van op BG, maar op 9lives. Wat ze natuurlijk niet minder wenkbrauw-omhoogschietend maakt, maar het is zéker niet dat dat nu nog schering en inslag zou zijn :p
 
Terug
Bovenaan