Nieuwe Superman-reboot bevestigd

“It’s a Bird... It’s a Plane... It’s Superman!” Warner Bros. bevestigde net voor het weekend de plannen voor een nieuwe Superman-reboot. Schrijver Ta-Nehisi Coates zou reeds aan de slag zijn met de verhaallijn. Als producent werd gekozen voor J.J. Abrams (denk aan de recente Star Wars, Star Trek-films, alsook de series Lost, Fringe,...), die de film zou uitbrengen onder zijn Bad Robot-label.

Een verhaallijn, regisseur of cast zijn momenteel nog niet gekend. Henry Cavill zou alvast hebben aangegeven dat hij dolgraag terug in het Superman-pak zou kruipen, al lijkt de kans daarop momenteel heel erg klein. Er zouden sterke geruchten zijn dat deze keer zou gekozen worden voor een zwarte Superman.

Superman banner.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kleine voorspelling:

Nieuwe Superman-reboot flopt in de bioscoop
"Mensen zijn jammer genoeg nog te bekrompen voor een zwarte Superman, dat is de enige reden waarom ze niet zijn komen kijken."

Nuja, zwart of wit, moeten we nu meteen een nieuwe reboot krijgen terwijl dit jaar opnieuw een Justice league met Cavill uitkomt? Cavill was sowieso toch de ideale casting voor Superman, heeft de uitstraling, het lichaam, is zelf een halve nerd.
 
Waar is Warner Bros toch mee bezig ? Eerst dat fiasco met Justice League (waar ze nu op teruggekomen zijn) en nu dit gezever weer. Maak gewoon een Man Of Steel 2 met Henry Cavill en Zack Snyder.
 
En misschien kan Loïs een transgender zijn of zo?

Ik vond de vorige reboot al bagger, voor mij zal Superman altijd vereenzelvigd blijven met Christopher Reeve.
 
Ik vond Man of Steel best wel goed. Sterke Henry Cavill en geweldige soundtrack.

Tja, J.J. Abrams. Die heeft in mijn ogen al serieus wat pluimen verloren.

Een zwarte Superman zou imo alleen werken als dat een totaal ander personage is onder de 'Superman banner' ofzo. Niet Clark Kent. Zoals bvb Miles Morales.
 
Terug
Bovenaan