Nieuwe PlayStation Plus-abonnementen in beeld gebracht

Enkele weken geleden werd bekendgemaakt dat PlayStation afstapt van PlayStation Plus en PlayStation Now als aparte diensten. In plaats daarvan worden beide abonnementen gecombineerd. Spelers hebben hierbij de keuze uit drie tiers: Essential, Extra en Premium, elk met een aparte prijssetting. Vandaag heeft PlayStation een trailer gepubliceerd die kort toelicht wat je van de drie tiers kunt verwachten. De nieuwe PlayStation Plus is bij ons vanaf 22 juni beschikbaar.

Daarnaast werd op de PlayStation Blog extra informatie gepost. Zo wordt duidelijk dat er als onderdeel van PlayStation Plus Extra en PlayStation Plus Premium enkele kleppers worden toegevoegd. Zo kun je je verwachten aan Ghost of Tsushima: Director's Cut, Marvel's Spider-Man: Miles Morales en een pak Uncharted-games. Ook third-party studio's doen mee, met Assassin's Creed Valhalla, Red Dead Redemption 2 en Marvel's Guardians of the Galaxy.

 
Redactie
Nice, ik kijk uit naar Returnal, de Director's Cut van Ghost of Tsushima en Guardians of the Galaxy.
 
Was het al langer geweten dat Ubisoft+ ook erin zit bij de Extra en Deluxe abonnementen?
Was voor mij nieuwe info :) .
Lijkt me dan niet zo realistisch dat Ubisoft+ ook bij Gamepass zou komen zoals enkele maanden/weken geleden gesuggereerd werd.
 
Nog snel al mijn disc versies verkopen van Ubisoft...
Niet dat ze verouderd zijn nu, want ik denk niet dat iedereen met een PS plots "PS Plus Extra" zal hebben, hoewel er wel zullen zijn (vooral de die met een PS5 of veelgamers met een PS4) die PS Plus Premium zullen kiezen. Hangt een beetje af van of PS Plus Premium even populair zal worden als XBOX Game Pass.
 
Terug
Bovenaan