Nieuwe moderator politiek en actualiteit: Karry98

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Twee weken geleden verscheen onze vacature voor een nieuwe moderator voor het politiek en actualiteit subforum. Vandaag kunnen we al het goede nieuws brengen dat @Karry98 vanaf heden ons team als moderator op proef zal versterken.

We kennen hem als redelijke poster, die open luistert naar alle stemmen in een debat. We hebben er dan ook volle vertrouwen in dat hij diezelfde lijn zal doortrekken in zijn rol als moderator, en zijn erg blij dat hij het volledig ziet zitten om dit subforum mee in goede banen te leiden.

Dankjewel, @Karry98!
 
Maar de belangrijkste vraag: is hij links of rechts? :unsure:


Graptjen hé, succes.

Ik denk dat ik dit publiek niet kenbaar mag maken of mijn mod rechten worden mij meteen ontnomen.

Uiteraard ook een graptjen e, maar in deze rol zijn mijn politieke/ideologische overtuigingen hoe dan ook niet belangrijk. Ik ken mijzelf en weet dat ik perfect objectief kan oordelen wat wel en niet kan.

Nu wel op de luchthaven om naar de VS te vertrekken, maar nadien zal ik met ondersteuning van het hele team rustig kunnen groeien in mijn nieuwe rol.

Niets beters dan ergens te starten als nieuwe medewerker en meteen op congé te vertrekken. 😁
 
Het BG moderatoren congres... :unsure:
Xd_HBFzXJCF9z1CpJbIOJoHTFzeFKi3cYD2HggO2NL0.jpg
 
Terug
Bovenaan