Nickchange vanaf heden mogelijk

Voor zij die al even aan het wachten waren om hun nickname te veranderen, jullie moment is aangebroken.
Vanaf vandaag zal het mogelijk zijn jullie nickname zelf te wijzigen.

In het verleden kon dat enkel gedurende een bepaalde periode, nu beslis je zelf wanneer je het wil doen.

Je nickchange indienen doe je dus voortaan zelf via je profiel: https://www.beyondgaming.be/account/account-details
Hierna zal je aanvraag in behandeling worden genomen en vervolgens goedgekeurd of geweigerd worden.

Probeer wel met volgende elementen rekening te houden alvorens je de aanvraag doet:
  1. Je gekozen nickname is nog niet actief op BeyondGaming. Dit is eenvoudig te controleren op deze pagina.
  2. Een nickchange is eenmalig, ga hier dus verstandig mee om.
  3. Specifieke regels hangen er niet vast aan een nickname, maar in bepaalde gevallen kunnen we de gekozen nickchange weigeren.
Choose wisely!
 
Laatst bewerkt:
@REpute, het overduidelijke antwoord is al gegeven: Het gaat niet gebeuren. Het argument van de leesbaarheid en duidelijkheid is een argument vòòr de eenmaligheid. Niet ons argument tegen het toestaan van een uitzondering voor jou. De argumenten daarvoor zijn dat "ik heb me toch bedacht" geen goeie reden is als je 2x is aangegeven dat het eenmalig zou zijn, dat een uitzondering voor jou niet eerlijk zou zijn tegenover iedereen die zich daarna ook zou bedenken of die wel goed heeft nagedacht over zijn nickchange, en omdat je uit wraak voor een warn en een "heksenjacht" een nickchange wou (waarbij je aangaf te begrijpen dat het eenmalig was).
Nu dat ik zie dat Trump terug zijn originele nick heeft gekregen, lijkt me niets nog in de weg te staan om voor mij hetzelfde te doen. Of moet ik eerst een topic over vuile onderbroeken openen of zo? ;)

Inmiddels verblijf ik met de meeste hoogachting
 
Nu dat ik zie dat Trump terug zijn originele nick heeft gekregen, lijkt me niets nog in de weg te staan om voor mij hetzelfde te doen. Of moet ik eerst een topic over vuile onderbroeken openen of zo? ;)

Inmiddels verblijf ik met de meeste hoogachting
Geachte,

Met spijt vernemen wij dat negen pagina's aan 'nee' niet afdoende duidelijkheid blijken te scheppen. U haalt hier een ander member aan die eenzelfde nickchange als uw eigen persoon heeft ondergaan, waarbij hij toentertijd op eenzelfde manier gewaarschuwd is dat die eenmalig zou zijn. Bij het terugkeren onder een andere naam, is die dan ook onverwijld en ongevraagd veranderd in zijn 2de (en blijvende) nickname op het forum.

Als ik uw vraag goed begrijp, wilt u eenzelfde behandeling. Met veel plezier kan ik u daarbij melden dat we per direct aan uw vraag zullen voldoen, op basis van precedenten: U mag ook onverwijld beschikken over uw 2de (en blijvende) nickname op dit forum.

Hopende u hiermee zo blij te maken als wij vermoeden na het lezen van uw wens verblijven wij hooghartig als immer,
Uw Forumadminnaars
 
Geachte,

Met spijt vernemen wij dat negen pagina's aan 'nee' niet afdoende duidelijkheid blijken te scheppen. U haalt hier een ander member aan die eenzelfde nickchange als uw eigen persoon heeft ondergaan, waarbij hij toentertijd op eenzelfde manier gewaarschuwd is dat die eenmalig zou zijn. Bij het terugkeren onder een andere naam, is die dan ook onverwijld en ongevraagd veranderd in zijn 2de (en blijvende) nickname op het forum.

Als ik uw vraag goed begrijp, wilt u eenzelfde behandeling. Met veel plezier kan ik u daarbij melden dat we per direct aan uw vraag zullen voldoen, op basis van precedenten: U mag ook onverwijld beschikken over uw 2de (en blijvende) nickname op dit forum.

Hopende u hiermee zo blij te maken als wij vermoeden na het lezen van uw wens verblijven wij hooghartig als immer,
Uw Forumadminnaars

Je kan misschien doen hetgeen men met de persoonlijke nummerplaat gedaan heeft? Er laten voor betalen.

50-100€ voor een nickchange na uw 1ste gratis change ;p.
Is mogelijks iets dat kan gebruikt worden om de financiële (oorlogs)kas van het forum te spijzen.
 
Je kan misschien doen hetgeen men met de persoonlijke nummerplaat gedaan heeft? Er laten voor betalen.

50-100€ voor een nickchange na uw 1ste gratis change ;p.
Is mogelijks iets dat kan gebruikt worden om de financiële (oorlogs)kas van het forum te spijzen.
Gaat dat niet te veel werk opleveren als sommigen hun rijkdom willen etaleren door elke dag een nickname change aan te vragen met de datum in hun nickname?
 
Terug
Bovenaan