NFL 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
376px-National_Football_League_logo.svg.png

Kalender

De laatste loodjes van een heel vreemd seizoen. 🏈

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allez kom, kwestie van dit topic hopelijk ook in gang te trekken :)

Gewéldige match tussen Baltimore en Cleveland oO
Eerste keer wel dat ik spelers zo hard zien glijden, ligt dat aan het veld of is dat ook kwestie van slecht schoeisel (zoals in voetbal vaak het geval is) ?

Steelers ondertussen hoogstwss de Conference kwijt aan KC... Vooral het verlies tegen Washington zag ik hoegenaamd niet aankomen.

Iemand die al een gokje wil wagen op de SB affiche?
 
Championship predictions:
AFC: Titans - Bills
NFC: Seahawks - Packers
De Bills gaan er imo ook niet ver af zijn... Als ze voorbij de Colts geraken dan, dat is voor mij hun moeilijkste tegenstander. Kzou het Allen echt wel gunnen om een SB te spelen. Chiefs hun D lijkt me niet sterk genoeg om door te stoten naar de finals. Mahomes-Hill-Kelce is offensief natuurlijk wel echt een beest.
Ik ga bij NFC trouwens voor Saints - Packers. Gutfeeling gewoon hoor, maar NO lijkt me sterker aan te voelen dan Seattle.

Packers voor mij grootste favoriet om de SB te winnen. Al ga ik zelf wel rooten voor Buffalo :)
 
We zijn al goed op weg met een 1st seed!
Laat Brady nu maar komen in de kou van Lambeau Field :D
Het zal dan toch beter moeten dan in oktober in Tampa 😬

Bucs zijn er nog niet allezins, eerste keer PO dus de spanning zal aanwezig zijn.

Het zit er zeker in maar ze zijn zo onvoorspelbaar dit seizoen, ze hebben al 3 - 4 keer hele goede wedstrijden na elkaar gespeeld maar evengoed al een paar zeer belabberde games gespeeld met afschuwelijke zwakke starts.

Van de 6 uren die ze konden krijgen voor hun wedstrijd is de primetime op zaterdag wel de slechts mogelijke.

White mag pas zondag terug meespelen na zijn quarantaine.
In primetime is het al flink misgelopen dit jaar.

En ik had liever niet om 2u opgestaan 🤣

Prediction; Tampa wint voor eigen volk van de Chiefs na overtime
 
Ugh Colts @ Bills wordt in delay uitgezonden op eleven nu zaterdag...
Was er ne keer een match waar je geen halve nacht slaap aan kwijt speelde gvd :D
 
Ugh Colts @ Bills wordt in delay uitgezonden op eleven nu zaterdag...
Was er ne keer een match waar je geen halve nacht slaap aan kwijt speelde gvd :D

Vorige week NFL redzone gekeken van 19u tot 2u. 7 uur non-stop American football!

Ik ben alvast van plan om de meeste (mss alle) wedstrijden van de playoffs te bekijken. Misschien wel dagje later zodat ik maar 40 minuten per match nodig heb.
 
Vorige week NFL redzone gekeken van 19u tot 2u. 7 uur non-stop American football!

Ik ben alvast van plan om de meeste (mss alle) wedstrijden van de playoffs te bekijken. Misschien wel dagje later zodat ik maar 40 minuten per match nodig heb.
Ik regular season gevolgd op youtube (die samenvattingen van 10-15 min op het officiële nfl kanaal) en dat was vaak voldoende gezien het zoveel matchen zijn. Ik was int begin vh seizoen ook nog niet volledig mee met alles (nu nog niet maar het begint wel te komen)

Play offs zou ik wel meer van willen zien nu ik het spelletje beter begin te snappen.
Die 40 min dat is via game pass zeker? Daar twijfel ik wel over om dat volgend seizoen aan te schaffen tbh.
 
Ik regular season gevolgd op youtube (die samenvattingen van 10-15 min op het officiële nfl kanaal) en dat was vaak voldoende gezien het zoveel matchen zijn. Ik was int begin vh seizoen ook nog niet volledig mee met alles (nu nog niet maar het begint wel te komen)

Play offs zou ik wel meer van willen zien nu ik het spelletje beter begin te snappen.
Die 40 min dat is via game pass zeker? Daar twijfel ik wel over om dat volgend seizoen aan te schaffen tbh.
Als ge gamepass hebt kan je de volledige match zien live, de volledige match zien zonder reclame (duurt 2 a 2,5u), game in 40min, coaches film en de saenvatting die je via de nfl website of youtube ook kan zien.
Of dat de moeite is is natuurlijk voor iedereen anders.
Vroeger zonden ze amper wedstrijden op tv uit, nu al meer, dus heb je vaak met play sports en youtube al genoeg...
 
Als ge gamepass hebt kan je de volledige match zien live, de volledige match zien zonder reclame (duurt 2 a 2,5u), game in 40min, coaches film en de saenvatting die je via de nfl website of youtube ook kan zien.
Of dat de moeite is is natuurlijk voor iedereen anders.
Vroeger zonden ze amper wedstrijden op tv uit, nu al meer, dus heb je vaak met play sports en youtube al genoeg...
Wel ja, de miserie is dat 2-2,5u wat lang is (puur qua mijn vrije tijd hoor, niet qua interesse) maar dat zo'n youtube samenvatting mij vaak wat op mijn honger laat zitten dus zo'n 40 min lijkt me eigenlijk perfect. Dan kan ik rustig alle matchen checken op youtube (daar doe je uiteindelijk maar een dik uur over) en de echt interessante affiches (in regular season zijn er dat hoogstens 2-3 per week zeker?) kan je dan wat uitgebreider bezien.
Toch iets om over na te denken naar volgend seizoen toe, als de prijs wat meevalt.
 
Dit topic nog niet gevonden! Heel vlug mijn Super Bowl prediction nu de Super Wild Card begonnen is: Packers-Chiefs.
 
Heeft er nog iemand last met de clips te zien op nfl.com. Ik open met google en die wilt niks afspelen, hoe vaak ik ook op play klik :/
 
Heilige kak.... ik was nog aan't vrezen voor een heroisch einde van de Browns, maar die kegelen gewoon de Steelers uit de Play offs.
Het gaan nog ee boeiende twee weken worden.
 
Heeft er nog iemand last met de clips te zien op nfl.com. Ik open met google en die wilt niks afspelen, hoe vaak ik ook op play klik :/
Verschiet ik niet van, ik kon al een heel jaar niet op de fantasy pagina via google chrome. Nu heb ik gisteren alleen maar via de app op mijn gsm gekeken dus ik had nu wel geen problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan