NBA 2025-2026

Als die in u franchise speelt misschien, ik heb ook totaal niets met Brunson. KAT daar wil ik zelfs niet over beginnen :laugh:

Maar, de Knicks (met MSG) op zich is natuurlijk wel coole franchise. Maar de meme van dat ze al zo lang op een titel wachten valt dan ook wel helaas weg :biglaugh:. Voor de NBA vind ik het ook wel cooler, Spurs/Wemby gaan hun kansen nog wel krijgen. Dat OKC ook geen titel pakt is heel goed.

Enfin, ze moeten het nog afmaken maar het ziet er nu wel heel goed uit.

Laatst bewerkt:
Hopelijk is dit het begin van de comeback. :cool:

De Knicks die niets winnen is gewoon te fun en hoe cool zou het zijn dat die jonkies ff die hele boel winnen.

Thx Donnie!
En thx refs. Op voorhand wel te voorspellen natuurlijk.
Niks:
Raar:
Flagrant:

Laatst bewerkt:
Wemby begint toch meer en meer kleine kantjes in zijn karakter te vertonen imho. Die heeft het echt niet nodig om zich zo te gaan gedragen...

Goed voor de NBA dat de Spurs hier winnen natuurlijk. Ik had ook liever een 3-0 voor NY gezien maar dan is de spanning er wel uit natuurlijk.

Wemby begint toch meer en meer kleine kantjes in zijn karakter te vertonen imho. Die heeft het echt niet nodig om zich zo te gaan gedragen...

Goed voor de NBA dat de Spurs hier winnen natuurlijk. Ik had ook liever een 3-0 voor NY gezien maar dan is de spanning er wel uit natuurlijk.

Die zijn drang om te winnen en haat om te verliezen is enorm. Dat zal zich vaak vertalen naar zo'n momenten.

Terug
Bovenaan