PC Onderdelen MSI 970 GAMING 4G

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
26 juni

Klein Duimke

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
https://www.msi.com/Graphics-Card/gtx-970-gaming-4g.html
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Hasselt
Bij deze verkoop ik mijn grafische kaart van MSI wegens aankoop nieuwe.
Hij is volledig getest en werkt naar behoren.
Aansluitingen: DVI-D, DVI-I, HDMI en DisplayPort.
Afhalen in Hasselt, Limburg.
Gelieve te bieden.

Bieden vanaf 175 euro
Link 2dehands.be zoekertje

h78pOcx.jpg
9huTks2.jpg
72uHn9T.jpg
wQgiXNB.jpg
 
Ja hallo. Een jaar geleden op 9lives gingen die voor ongeveer 90 euro de deur uit. Hoe de tijden zijn veranderd. Geen kritiek op je post/prijs trouwens maar eerder over de toestand van de huidige markt. Ik haat cripto met een passie...
 
Ja hallo. Een jaar geleden op 9lives gingen die voor ongeveer 90 euro de deur uit. Hoe de tijden zijn veranderd. Geen kritiek op je post/prijs trouwens maar eerder over de toestand van de huidige markt. Ik haat cripto met een passie...

Ik begrijp je reactie 100%. Ik heb mijn prijs "gebaseerd" door rond te kijken hoeveel andere mensen op ebay en andere 2dehands websites vragen. Beginprijs lag rond ~€150 en aangezien mijn in zeer goede staat is wil ik wagen op €175.
 
Ja hallo. Een jaar geleden op 9lives gingen die voor ongeveer 90 euro de deur uit. Hoe de tijden zijn veranderd. Geen kritiek op je post/prijs trouwens maar eerder over de toestand van de huidige markt. Ik haat cripto met een passie...
Ik heb enkele weken geleden nog een 980 strix kunnen kopen voor 170€ op 2dehands. Echt de koop van het jaar imo. Al is deze in normale om
standigheden mss 100€ waard.

Maar toch, er zijn koopjes te doen. Je moet gewoon geluk hebben en veeeel zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan