MP3 speler met Bluetooth & FM radio voor tijdens het lopen

TRC

Member
De titel zegt het eigenlijk al helemaal.
Ik ben op zoek naar een compacte MP3 speler met Bluetooth (connectie draadloze oortjes) en liefst ook met de mogelijkheid om FM radio te ontvangen.
Iemand tips voor mij/met wat lopen jullie?
 
Ik sync gewoon JBL oortjes met men smartphone. Die steekt in broekzak gesloten met rits. Lukt prima om te lopen.
Tenzij je geen smartphone hebt natuurlijk zie ik de meerwaarde van de MP3 speler niet...
 
Zoveel externe mp3 spelers bestaan er niet meer, omdat zoals @fomix zegt er vrij weinig meerwaarde is.

Als je geen zin hebt om met je gsm rond te lopen zou ik eerder kijken naar loophorloges met de mogelijkheid om mp3's af te spelen.
 
Ik loop momenteel ook met mijn Jabra oortjes gesynct met mijn smartphone, maar niet in al mijn loopbroeken zijn de zakken groot genoeg.
Jammer dat de hele mp3 markt zo ingestort is :)
 
Ik loop momenteel ook met mijn Jabra oortjes gesynct met mijn smartphone, maar niet in al mijn loopbroeken zijn de zakken groot genoeg.
Jammer dat de hele mp3 markt zo ingestort is :)
Is een armband geen idee?

1654511859995.jpeg
 
Ik gebruik een Garmin Vivoactive 3 Music, een sporthorloge waar ruimte is om muziek op te zetten of spotify zaken te downloaden.
Dit is wel al een verouderd model, maar ik vermoed dat er ook nieuwere en recentere sporthorloges zijn met deze optie.
 
Ik heb mij een galaxy watch 4 gekocht specifiek omdat hierop Spotify ondersteund wordt. Je kan muziek offline op het horloge zetten en gewoon verbinden met een bluetooth koptelefoon (of oortjes).

Armbanden heb k meestal vrij vervelend gevonden. Gewoon zorgen dat je watch is opgeladen, spotify en koptelefoon aan en je bent weg.
 
Terug
Bovenaan