Mortal Kombat (2021) filmtrailer gelanceerd

“Get over here!!” Is ook wat wij dachten toen we de aankondiging van de nieuwe Mortal Kombat reboot vernamen. 26 jaar na de eerste live-action film brengen New Line Cinema en Warner Bros ons een nieuwe verfilming van de welbekende game-franchise.

Het verhaal draait om een nieuw personage ‘Cole Young’ (Lewis Tan), een MMA-vechter die al van bij zijn geboorte gekenmerkt wordt met een mysterieuze draken-tattoo. Cole komt er al snel achter dat hij niet de enige is met deze specifieke tattoo en dat deze een sleutelrol zal spelen wanneer hij opeens achterna gezeten wordt door Outworld’s keizer Shang Tsung en diens beste vechter Sub-Zero. Vrezend voor de veiligheid van zijn familie gaat Cole op zoek naar hulp en komt hij terecht bij ‘s werelds sterkste vechters waarmee hij samen verwikkeld geraakt in een strijd om het universum.

De film zal vanaf april te zien zijn in de bioscoop, alsook via de streamingdienst HBO Max. Voor de streamingdienst zullen we in Europa echter moeten wachten tot de uitrol in de tweede helft van 2021. In afwachting kunnen jullie de officiële trailer alvast bekijken! Let op: even de leeftijdsrestricties bekijken, want aan ‘blood & gore’ ontbreekt het alvast niet!

tvN55tg.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ziet er goed uit. Ik ben een grote fan van de 1ste film, wat minder van de tweede. Leuk dat er precies wat inspiratie is opgedaan uit de moderne games wat betreft de moves.
 
Mss had mijn 10 jarige ik dit leuk gevonden, maar het ziet er eigenlijk niet zo goed uit. Zoals hierboven aangehaald lijkt het mij toch moeilijk om een deftig plot hier rond op te bouwen. Maar wie weet, het kan ook een verrassing zijn. Hersens op 0% en gewoon over the top terug genieten.
 
Terug
Bovenaan