Sport Podcast YouTube Friends of Sports//MidMid/Los Stadio/Croquetta/x’s and o’s//

Vanaf deze week kaarten Filip Joos, Steven Defour, Sam Kerkhofs en Aster Nzeyimana na elke speeldag in de play-offs na in de nieuwe podcast '90 minutes', een coproductie van Sporza en Friends of Sports.
 
Kzag het ook, iemand al geluisterd?
Jep. Aster doet dat goed als moderator, Joos is in podcasts altijd interessant (itt extra time waar hij soms wel irritant is) en Defour heeft zinnige dingen te vertellen vanuit zijn eigen ervaring.
Alleen Sam Kerkhofs hoeft zich voor mij niet teveel te mengen in de discussies, als moderator is die best aanvaardbaar hoewel hij daarin ook niet overloopt van de kwaliteit, maar hier was die gewoon irritant. Zou dan liever die van KV Mechelen in zijn plaats hebben, kent veel meer over voetbal
 
Laatst bewerkt:
Jep. Aster doet dat goed als moderator, Joos is in podcasts altijd interessant (itt extra time waar hij soms wel irritant is) en Defour heeft zinnige dingen te vertellen vanuit zijn eigen ervaring.
Alleen Sam Kerkhofs hoeft zich voor mij niet teveel te mengen in de discussies, als moderator is die best aanvaardbaar hoewel hij daarin ook niet overloopt van de kwaliteit, maar hier was die gewoon irritant. Zou dan liever die van KV Mechelen in zijn plaats hebben, kent veel meer over voetbal
Sluit me hier volledig bij aan. Aster doet dat goed, van Filip wist ik dat al.
 
Dacht eigenlijk dat het puur over de Belgische competitie zou gaan, Mourinho en Rode Duivels gedeelte waren niet echt nodig voor mij.
 
Sjotcast en Mid Mid zouden als host een ancien kunnen gebruiken uit de tijd voordat voetbal een product werd om nog betere anecdotes los te kunnen weken
 
Jep. Aster doet dat goed als moderator, Joos is in podcasts altijd interessant (itt extra time waar hij soms wel irritant is) en Defour heeft zinnige dingen te vertellen vanuit zijn eigen ervaring.
Alleen Sam Kerkhofs hoeft zich voor mij niet teveel te mengen in de discussies, als moderator is die best aanvaardbaar hoewel hij daarin ook niet overloopt van de kwaliteit, maar hier was die gewoon irritant. Zou dan liever die van KV Mechelen in zijn plaats hebben, kent veel meer over voetbal
Ik vond Aster toch de zwakke schakel in de viertal. Mag van mij door een Verheyen vervangen worden ofzo. En laat Kerkhofs gewoon modereren zoals in Mid Mid.

Liever geen Winkelmans voor mij. Is de man van de voetballertjes, maar zijn blik op het voetbal zelf staat haaks op die van mij.
 
Laatst bewerkt:
Gohja, romantiseert veel, maar cva toch? Wat staat er dan zo haaks tov jouw visie?
 
Gohja, romantiseert veel, maar cva toch? Wat staat er dan zo haaks tov jouw visie?
De laatste tijd valt het goed mee, dus ik moet al eens goed denken. :)

Is anti playoffs, anti beneliga, overschat het aspect sfeer bij het voetbalspel. Er waren nog zaken, maar dat was vooral toen Mid Mid nog een actualiteitspodcast was. Sinds ze het laatste jaar voor de langere gesprekken gaan, stoort hij mij niet meer echt.
 
De laatste tijd valt het goed mee, dus ik moet al eens goed denken. :)

Is anti playoffs, anti beneliga, overschat het aspect sfeer bij het voetbalspel. Er waren nog zaken, maar dat was vooral toen Mid Mid nog een actualiteitspodcast was. Sinds ze het laatste jaar voor de langere gesprekken gaan, stoort hij mij niet meer echt.
Aha! 😋

Neen ja, ie zit ook bij een kleinere club (kvm), dat is toch, terecht, een andere visies denk ik.
 
Aha! 😋

Neen ja, ie zit ook bij een kleinere club (kvm), dat is toch, terecht, een andere visies denk ik.
Ja, ik zeg ook niet dat ik niet snap waarom zijn visie anders is. Ik heb daar alle begrip voor. Maar geef mij dan maar een Sam Kerkhofs, waarmee ik meer op dezelfde lijn zit.
 
Die aflevering met verbauwhede 😆 we gingen toen soms naar supporters avonden en dat is echt geene normale, moest daar een goed koppke op gestaan hebben want talent had hij met hopen
 
Is anti playoffs, anti beneliga,
'k wil hier geen aparte discussie starten, maar anti beneliga zijn levert hem alleen maar pluspunten op bij mij. Slecht idee
Ook van de PO's ben ik steeds minder fan. PO's op zich zijn mss nog ok, maar de hele andere organisatie van onze profcompetitie is, als gevolg van die PO's, dramatisch slecht. Met alle gevolgen van dien
 
Die aflevering met verbauwhede 😆 we gingen toen soms naar supporters avonden en dat is echt geene normale, moest daar een goed koppke op gestaan hebben want talent had hij met hopen
Vraag mij wel af of alles wat die zegt wel waar is. Lijkt mij zo iemand die al eens durft overdrijven.
 
Terug
Bovenaan