Match game 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
De match games vallen in de smaak en ik ga ermee door zolang er genoeg deelnemers zijn. Match game 1 had 17 deelnemers, match game 2 had er 19. Positieve trend dus.

Vandaag starten we met Match game 3.

  • Zend de antwoorden vóór woensdag 20/1/2021 in een PB naar mij.
  • Geef 3 verschillende antwoorden in elke categorie. Het doel is om zo veel mogelijk antwoorden te matchen met andere spelers.
  • Je score is het aantal overeenkomende antwoorden, inclusief je eigen antwoord.
  • Er zijn geen verkeerde antwoorden.
  • Overleg niet met andere spelers.

De vijf vragen van de derde editie:
  1. Noem 3 spellen die gebaseerd zijn op een videogame.
  2. Noem 3 spellen die gebruik maken van technologie (vb. app/elektriciteit).
  3. Noem 3 spellen met dobbelstenen die niet gerold worden.
  4. Noem 3 spellen met een landkaart.
  5. Noem 3 spellen van Uwe Rosenberg.
Degene die na 3 match games de meeste punten heeft, krijgt Pocket Escape Room: Het Mysterie van Eldorado.
Mocht ik de winnaar zijn, dan gaat de prijs naar de volgende.

Voorbeeld score op 1 vraag:
Speler 1 geeft door: Uno, Monopoly, Risk
Speler 2 geeft door: Uno, Risk, wiezen
Speler 3 geeft door: Risk, wiezen, eenentwintigen

Scores: Risk 3 punten
Uno en wiezen elk 2 punten
schaken, Monopoly en eenentwintigen elk 1 punt

Speler 1 haalt 2+1+3=6 punten
Speler 2 haalt 2+3+2=7 punten
Speler 3 haalt 3+2+1=6 punten
 
Godverdikke ik heb mijn eigen gekloot. Ik kan maar op 2 spellen komen met dobbelstenen die niet gerold worden
unsure.gif
 
Godverdikke ik heb mijn eigen gekloot. Ik kan maar op 2 spellen komen met dobbelstenen die niet gerold worden
unsure.gif
Same, en sowieso heb ik eentje dat gij niet hebt :p
Geldt dit ook voor tijdens de setup of voor spellen met minder spelers? :p (ter vervanging van andere spelers? :p)
 
En voor de transparantie: @Wacko Santa heeft zijn antwoorden doorgestuurd waarna ik direct de mijne heb doorgestuurd.
Dat ik hier niet vals beschuldigd wordt van valsspelen he
unsure.gif
 
Hmm, ik weet niet vanwaar schaken komt in dat voorbeeld, maar nu weten we wel hoe het komt dat er hier iemand aan de leiding staat :ROFLMAO:
 
Ik ken wel wat dice manipulation spellen, waar je normaal enkel in het begin van het spel de initiële waarde van de dobbelsteen rolt, en waar je vanaf dan de waarden moet aanpassen, maar spellen waar NIET gerold wordt, daar ga ik nog even mijn hoofd over breken :unsure:
 
Ik ken wel wat dice manipulation spellen, waar je normaal enkel in het begin van het spel de initiële waarde van de dobbelsteen rolt, en waar je vanaf dan de waarden moet aanpassen, maar spellen waar NIET gerold wordt, daar ga ik nog even mijn hoofd over breken :unsure:
Think THINK!
 
Al kleine tussenstand na 5 inzendingen:

Ik sta (weer) aan kop met 44 punten. De tweede heeft 41 punten, de derde 38 punten.
Plaatsen 4 en 5 hebben 36 en 34 punten.
 
Ik ken wel wat dice manipulation spellen, waar je normaal enkel in het begin van het spel de initiële waarde van de dobbelsteen rolt, en waar je vanaf dan de waarden moet aanpassen, maar spellen waar NIET gerold wordt, daar ga ik nog even mijn hoofd over breken :unsure:
Ja daar had ik ook niet echt een antwoord. Alle andere vragen schud ik zo uit mijn mouw (alleen jammer dat gullie allemaal zo een anders smaak hebt dan mij :p). Maar voor de deze toch naar googleh gegaan.

Ej ej, gij zijt het bewijs dat er niet wordt valsgespeeld :p
Hij is slechts het bewijs dat niet gij alleen aan het valsspelen zijt !!!
 
Ik ken wel wat dice manipulation spellen, waar je normaal enkel in het begin van het spel de initiële waarde van de dobbelsteen rolt, en waar je vanaf dan de waarden moet aanpassen, maar spellen waar NIET gerold wordt, daar ga ik nog even mijn hoofd over breken :unsure:
Ik zit momenteel op twee. Eén van die twee gaat ge zeker kennen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan