Marvel's Spider-Man: Miles Morales

Action PC PS5 PS4 Marvel's Spider-Man: Miles Morales

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
image


release: 19 november 2020
genre: action, open-world
dev: Insomniac Games

Vier de feestdagen met Miles Morales.

In the latest adventure in the Marvel’s Spider-Man universe, teenager Miles Morales is adjusting to his new home while following in the footsteps of his mentor, Peter Parker, as a new Spider-Man. But when a fierce power struggle threatens to destroy his new home, the aspiring hero realizes that with great power, there must also come great responsibility. To save all of Marvel’s New York, Miles must take up the mantle of Spider-Man and own it.

 
Laatst bewerkt:
Ik wilde deze echt spelen, maar volle pot voor een game van bij wijze van spreken 10 uur? Nein, ik wacht wel...
 
Ik wilde deze echt spelen, maar volle pot voor een game van bij wijze van spreken 10 uur? Nein, ik wacht wel...
Met de side missions erbij ben je wel ff bezig. Perfecte game voor platinum te halen ook. En speelt super vlot.

Maar kan niet moeilijk zijn om deze 2dehands ergens te vinden atm.
 
30-40€ is de correcte prijs voor deze
Dat vind ik persoonlijk nog steeds veel. €40 nieuw op release kan ik verstaan maar is aan de dure kant voor wat het is.
Een correcte prijs voor prijs/kwaliteit/duur is €20 used of €30 nieuw naar mijn mening. De €60 die ze er nu voor vragen is nen big "OOF".
 
Gisteren eraan begonnen nu Demon’s Souls is uitgespeeld en ik moet zeggen, het ziet er fantastisch uit. En zelfs met ray-tracing aan, vind ik het heel vloeiend spelen. Voor mij (op dit moment) op alle vlakken toch al een verbetering t.o.v. de eerste. Combat spreekt me meer aan met die Venom Powers dan met de Suit Powers, verhaal kan me meer bekoren (de vorige heeft me er nooit echt ingezogen) en de personages zijn al top! En webslingen blijft gewoon fantastisch om te doen.
 
Main Story completed. Voor mij, zoals hierboven al vermeld, in alle opzichten beter dan de vorige. Ik vind het altijd geweldig als muziek in een game, film of serie een centrale rol kan spelen en aangezien dat voor het personage van Miles een key-element is, hebben ze dit super geïntegreerd.
De korte duur is langs de ene kant jammer, langs de andere kant kon de vorige soms wat gerokken aanvoelen voor mij. Dus dan liever kort en heel krachtig, dan wat langer en minder krachtig ;). Heel hard van genoten en zag er echt fantastisch uit! Zeker die eindscenes met lots of sparkles. Ik vermoed dat ik deze wel nog eens zal opleggen om wat side-missions te doen, activities en gewoon wat webslingen.
Oh, en de Winter en Into the Spiderverse outfit —> awesome!
 
Heb Miles Morales uitgespeeld en ben nu Spider-Man Remastered opnieuw aan het spelen en moet toch toegeven dat voor mij de gewone Spider-Man beter is.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een grote Miles Morales fan, heb alle comics gelezen en vind dit de beste toevoeging tot het Spider-Man universum in de laatste 25 jaar.
Maar de characters, het verhaal, de zijmissies.... Alles voelt gewoon beter aan in het origineel.
Zoals hierboven reeds vermeld is de muziek in Miles Morales echt wel zalig.

Ik verwacht ook als Marvel's Spider-Man 2 uitkomt dat je de helft van de game als Peter Parker zult spelen en de andere helft als Miles Morales.
Een keuze geven tussen de beide waar je vrij kan kiezen lijkt me onmogelijk met de storyline.

Swat, ik ga nog wat webslingeren (kan ik echt uren blijven doen!).
 
Als je deze game upgraded naar de ultimate edition met de remasterd versie van de 1ste spiderman. Kun je dan de 1ste spelen zonder de cd van miles morales?
 
Terug
Bovenaan