Marvel's Avengers

Action PC PS5 PS4 XBOX Marvel's Avengers

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
avengers.png


release: 4 september 2020
genre: action
dev: Crystal Dynamics

Van de makers van Deus Ex en Tomb Raider.

Marvel’s Avengers begins at A-Day, where Captain America, Iron Man, the Hulk, Black Widow, and Thor are unveiling a hi-tech Avengers Headquarters in San Francisco — including the reveal of their own helicarrier powered by an experimental energy source. The celebration turns deadly when a catastrophic accident results in massive devastation. Blamed for the tragedy, the Avengers disband. Five years later, with all Super Heroes outlawed and the world in peril, the only hope is to reassemble Earth’s Mightiest Heroes.

Outstanding storytelling and an ever-expanding universe come together in the definitive Avengers gaming experience. Master extraordinary abilities, customize a growing roster of Heroes, assemble into teams of up to four players, and defend the Earth from escalating threats.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verschijnt 18 maart op PS5 en Xbox Series X.

Today, SQUARE ENIX® announced that Marvel’s Avengers launches on the PlayStation®5 and Xbox Series X|S consoles on March 18, 2021 alongside the second new playable Super Hero for the game: Clint Barton, also known as Hawkeye, the unmatched archer with unerring precision. Players who own the PlayStation 4 or Xbox One version of the game can upgrade to the full next-gen version at no additional cost and transfer their save game to keep their progress.


 
een 20gb update op de ps5 (manueel te downloaden!!), 10 minuten downloaden, dan eens testen. platinum trophy proberen te halen.
 
heb het geprobeerd, maar is nog altijd zelfde probleem als bij launch
te weinig content, te weinig variatie
en die xp aanpassing is gewoon te belachelijk voor woorden ...

dan maakt het niet veel uit dat het aan 60 fps draait
 
Forumkonijn heeft Marvel's Avengers bijgewerkt met een nieuwe update:

Marvel's Avengers nu onderdeel van PlayStation Now


Lees meer over deze update...
 
Voor mensen die hier ooit hopen de platinum van te halen: je moet er echt tijd voor nemen.

Na een paar maanden, dagelijks een paar matches te spelen moet ik enkel nog 1 trophy (50 hives).
Op de PS5 gaan die 50 hives wel snel, op 20 minuten heb je er eentje gedaan (als je de hero goed onder de knie hebt zelfs sneller).
Bijna niks laadtijden.
Door het zo te doen, heb ik voorkomen de game beu te worden.

De combat verveelt gelukkig niet vlug, en is bij momenten echt episch. Captain America heeft de beste moves, imo.
Ondertussen al 4 heroes op max level.

Het huidige black widow event stelt wel niks voor, net als de vele andere events.
 
het is een beetje wachten op hun black panther dlc veronderstel ik
ging er eind dit jaar aankomen dacht ik..

wordt ook wel tijd dat ze hun spiderman releasen, i mean die moest al bij release beschikbaar zijn
 
het is een beetje wachten op hun black panther dlc veronderstel ik
ging er eind dit jaar aankomen dacht ik..

wordt ook wel tijd dat ze hun spiderman releasen, i mean die moest al bij release beschikbaar zijn
Mja 2021 stond er origineel op , ze hebben nog tijd 😀
EuYR2YTWQAA18oX
 
17 augustus eindelijk deze DLC, tijd om die laatste trophy te halen (50 Hives, geen idee hoeveel er nog te gaan maar heb er echt al veel gedaan)
 
Ben enorm aan het twijfelen om deze eens te spelen.
Is het nog altijd repetitief of is er ondertussen al wat meer variatie?
 
Ben enorm aan het twijfelen om deze eens te spelen.
Is het nog altijd repetitief of is er ondertussen al wat meer variatie?
Na de huidige wakanda DLC ga ik de cape toch ophangen.
De platinum trophy is in zicht als ik nog wat Hives doe, maar uiteindelijk doe je steeds dezelfde soort dingen.
Ze hebben over het laatste jaar wel zeer veel goede toevoegingen gedaan en de missiepool is best uitgebreid als je de juiste weet te selecteren.
Over de Wakanda DLC kan ik vanavond pas oordelen, want die download was ongeveer 30gb groot. Dat belooft.
 
Staat vandaag als ‘dag deal’ op Gamemania voor €20. Had blijkbaar nog een voucher van €7,50. Voor dat geld wil ik hem wel een kans geven.
 
Terug
Bovenaan