Lesje Vertonghen, Schmeichel, Hazard nog niet geleerd?

Blijf anders nog wat meer oudere spelers terughalen om dan na het seizoen het excuus te kunnen gebruiken dat je blessures had op cruciale momenten. Ik snap dat jullie dit deden toen jullie in geldnood zaten, maar dat is nu blijkbaar voorbij, dus 1 of 2 veteranen moet toch volstaan, nee?
Zeker op het middenveld waar er veel gelopen moet worden en hoge intensiteit is zou ik toch maar oppassen met oudere spelers.

Bij Club vind ik dat we ook voldoende hebben met Mignolet, Mechele en Vanaken... met Odoi daar nog bij zelfs ruim voldoende ervaring
Praet is net 30 geworden dus die moet toch nog wel ff meekunnen? Dendoncker is 29 maar die terughalen is onrealistisch denk ik.

voila, tegen dat die haalbaar zijn financieel zijn die wsl 33 of zo en dan heb je een ander verhaal
Praet is al een tijdje op de sukkel en zal wel willen inleveren. Kent Anderlecht ook goed.
Lijkt mij niet zo onwaarschijnlijk. Als die nog iets wil bereiken in zijn carrière is het wel de moment.
Anderlecht kan hem ook wel goed gebruiken want van Yari gaat het niet komen imo.

Blijf anders nog wat meer oudere spelers terughalen om dan na het seizoen het excuus te kunnen gebruiken dat je blessures had op cruciale momenten. Ik snap dat jullie dit deden toen jullie in geldnood zaten, maar dat is nu blijkbaar voorbij, dus 1 of 2 veteranen moet toch volstaan, nee?
Zeker op het middenveld waar er veel gelopen moet worden en hoge intensiteit is zou ik toch maar oppassen met oudere spelers.

Bij Club vind ik dat we ook voldoende hebben met Mignolet, Mechele en Vanaken... met Odoi daar nog bij zelfs ruim voldoende ervaring
Denk niet dat die vergelijking op gaat met iemand van 30 en 29, zoals net gemeld.
Ik zie het wel gebeuren, en in het geval van Praet lijkt me dat een potentiële win/win voor iedereen.
Uiteraard niet als ze Delaney al gaan halen.

Ik denk dat Anderlecht Vertonghen direct opnieuw zou binnenhalen. Toch een fantastische transfer gebleken.

Denk niet dat die vergelijking op gaat met iemand van 30 en 29, zoals net gemeld.
Ik zie het wel gebeuren, en in het geval van Praet lijkt me dat een potentiële win/win voor iedereen.
Uiteraard niet als ze Delaney al gaan halen.
Delaney is toch enkel een optie omdat die Deen is
Wat zijn voetballende kwaliteiten betreft zouden ze u vroeger uitlachen als ge daarmee kwam leuren op rsca

Delaney is toch enkel een optie omdat die Deen is
Wat zijn voetballende kwaliteiten betreft zouden ze u vroeger uitlachen als ge daarmee kwam leuren op rsca
Heeft wel zijn nut bewezen dit seizoen. Nuttige speler, kan ieder team gebruiken denk ik.

Ik denk dat Anderlecht Vertonghen direct opnieuw zou binnenhalen. Toch een fantastische transfer gebleken.
Fantastisch lijkt me overdreven -> uiteindelijk heb je geen prijs met hem gehaald, zijn loon zal zeker stevig zijn en je hebt geen doorverkoopwaarde. (Moest rsca kampioen geworden zijn dan was het een ander verhaal natuurlijk)

Fantastisch lijkt me overdreven -> uiteindelijk heb je geen prijs met hem gehaald, zijn loon zal zeker stevig zijn en je hebt geen doorverkoopwaarde. (Moest rsca kampioen geworden zijn dan was het een ander verhaal natuurlijk)
Je wint ook geen prijs op basis van 1 speler. Vertonghen is gewoon de perfecte speler voor die jonkies naast zich en voor in de kleedkamer. Ook bijsturen op het veld zal van hem komen. Op jonge leeftijd bij Ajax was dat al een pure leider. Sommige supporters van Ajax spreken nog over Vertonghen als één van de betere kapiteins van de laatste jaren. Anderlecht was zeker nog niet klaar om voor de titel mee te doen, maar ze hebben meegestreden tot de laatste speeldag. Voor mij is hij echt wel één van de betere transfers van de laatste jaren van Anderlecht.

Laatst bewerkt:
Idd, en Schmeichel was achteraf ook gewoon een goeie transfer. De opportuniteit van een Hazard kan je dan weer gewoon niet laten liggen. Dus dat kan je echt geen slechte transfer noemen. Daarvoor is die gewoon te goed.

Dan zou ik mij toch eerder richten op een Delaney en een Rits. Toch wel een probleem die 2. Ondanks ze beiden wel kwaliteiten hebben. Maar klopt gewoon niet, dat middenveld met die 2.

Maar bon, de eerste geruchten van een vertrek van Fredberg, en ik hoor hier en daar verontrustende berichten dat Vandenhaute weet bezig is. Dus het zou wel eens een amusante week kunnen worden voor de niet Anderlecht fan. ;)

Als Hazard niet was geknakt was het vermoedelijk een toptransfer geweest.

Maar er is een groot verschil met Vertonghen of Hazard binnenhalen en een Dennis Praet. Die eerste wou gewoon naar huis maar had waarschijnlijk nog kunnen meedraaien bij Benfica uiteindelijk. Hazard was een stapje verloren en daardoor onvoldoende voor een topploeg zoals Dortmund.

Praet stelt nu al 5 jaar teleur gewoon. Dat is niet zo risicovol als Boyata maar daar moet je echt wel een maximumprijs voor instellen. Die moet niet afkomen voor 2-3M per jaar. Max 1.5M bruto en dan doe je al gek imo. Prestatiegericht contract is misschien nog het beste. Want in de JPL moet ge niet komen spelen voor dat loon om dan een handvol goals en assists op een par jaar te geven.

Praet vooral zo vaak geblesseerd geweest de laatste jaren. Zou imo een heel grote risicotransfer zijn. Ondanks zijn mooie verleden bij Anderlecht.

Nu riemer de titel niet gepakt heeft en toch rare stoten uitstak.
Hoe kan je die ontslaan is vriendjes met fredberg.
Niet dat ik zeg dat een ontslag aan de orde is nu.
Maar dat is wel het gevaar als je de sleutels van de club aan de Denen geeft.
Schmiechel is ook gewoon gekomen voor te spelen voor het ek.

Pas op wat ik nu zeg is puur hypothetisch mocht het slecht beginnen gaan.

Ivm met praet heb deze nooit gevolgd in buitenland.

Nu riemer de titel niet gepakt heeft en toch rare stoten uitstak.
Hoe kan je die ontslaan is vriendjes met fredberg.
Niet dat ik zeg dat een ontslag aan de orde is nu.
Maar dat is wel het gevaar als je de sleutels van de club aan de Denen geeft.
Schmiechel is ook gewoon gekomen voor te spelen voor het ek.

Pas op wat ik nu zeg is puur hypothetisch mocht het slecht beginnen gaan.

Ivm met praet heb deze nooit gevolgd in buitenland.
Is idd geen gezonde situatie.
Ben ook verre van overtuigd van Fredberg. Groot praatjesmaker gehalte, en toch een paar heel slechte transfers gedaan.
Ook een paar goeie tot zeer goeie, maar dat waren bijna allemaal opportuniteiten.

Is idd geen gezonde situatie.
Ben ook verre van overtuigd van Fredberg. Groot praatjesmaker gehalte, en toch een paar heel slechte transfers gedaan.
Ook een paar goeie tot zeer goeie, maar dat waren bijna allemaal opportuniteiten.
Zou naar Kopenhagen kunnen fredberg las ik hiernet.

Heeft wel zijn nut bewezen dit seizoen. Nuttige speler, kan ieder team gebruiken denk ik.
Wat was zijn nut dan?

Af en toe infiltreren, maar niks afwerken
Opbouwend dramatisch, verschrikkelijk veel domme en overbodige fouten, veel te wild, 0,0 doorverkoopwaarde

Nope, voor iemand met zo'n ervaring (en bijkomend loon waarschijnlijk) zwaar gebuisd, hoort nie thuis op ons middenveld. Riemer zet Leoni voor die ket op de bank..

Mariman de jeugdtrainers van Anderlecht opgedragen dat ze gaan afstappen van het stimuleren van dribbelen in de jeugd. De cultuuromslag gaat verder, en dat in de levensader van de club.

Mariman de jeugdtrainers van Anderlecht opgedragen dat ze gaan afstappen van het stimuleren van dribbelen in de jeugd. De cultuuromslag gaat verder, en dat in de levensader van de club.
Hangt er een beetje vanaf natuurlijk. Als ze meer de focus gaan leggen op passing en snelle balcirculatie is dat zo slecht nog niet. Maar als het bv meer naar het fysieke gaat ofzo is het al een heel ander verhaal.

We hebben het er hier onlangs nog over gehad in de jeugdvoetbal topic. Als ze echt nog jong zijn, U7 tot pakweg U9/U10, is het individuele het belangrijkste, moeten ze vooral leren die bal onder controle te houden en een actie te maken. Omdat dit gewoon vanaf het begin er moet in zitten. In een latere fase moeten ze dan vooral leren samen spelen, passen, tactiek...

Het hangt er dus een beetje vanaf, vanaf welke leeftijd ze deze opdracht hebben gegeven.

Toen ik de U9 van Anderlecht heb zien spelen tegen mijn zoon, dribbelden die alvast helemaal niet het ganse veld zoals sommige spelertjes wel eens proberen. Dat was echt aanname, 1 man uitkappen/uitspelen en dan de pas geven.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan