Logitech Lift & varianten.

Cyaankali

Member
Beste forumgangers,

Bij deze werk ik al jaren met een muis in de klassieke zin van het woord maar sinds een 2-tal weken heb ik gemerkt dat ik na 2 minuten enorm veel pijn heb in mijn hele rechterhand en dito vingers (zenuwbanen zitten precies gekneld) en dus weinig gevoel heb in al mijn vingers.

Ik zou willen overschakelen naar een verticale muis maar alvorens ik dat zou doen vroeg ik me af of er mensen zijn in het Antwerpse die reeds gebruik maken van een verticale muis. Het heeft namelijk weinig zin om deze aan te kopen om vervolgens tot de constatatie te komen dat het probleem nog steeds erg aanwezig zou zijn.

Het komt erop neer dat ik dit op voorhand zou willen testen bij iemand die hier ervaring mee heeft.

Greetz Cyaankali
 
Kan je dergelijke muis niet kopen bij bijv. coolblue of andere online store, goed zorg voor dragen en enkele dagen testen en indien nodig terugsturen? Zo een test lijkt me nog beter dan een halfuurtje bij iemand thuis zoiets testen?
 
Kan je dergelijke muis niet kopen bij bijv. coolblue of andere online store, goed zorg voor dragen en enkele dagen testen en indien nodig terugsturen? Zo een test lijkt me nog beter dan een halfuurtje bij iemand thuis zoiets testen?

Dit lijkt me een zeer goede oplossing dus ik weet wat mij te doen staat.

Alvast bedankt voor de tip.
 

mijn grafisch werkers gebruiken deze en zijn er heel tevreden van. enige nadeel vind ik dat ze redelijk fragiel zijn. ze gaan zeker geen 4-5 jaar mee zoals een goede gaming muis van razer of logitech.

Het helpt allesinds voor hun last aan de polsen etc.
 
Terug
Bovenaan